۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۸۹۳۳۴
امام جمعه سراب:

حادثه اخیر مکه، یاد شهدای سال 66 را زنده کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه حکمت خاصی در آستانه سالگرد شهادت حجاج ایرانی در خانه امن الهی در سال ۶۶ به دست مزدوران وهابی با شهادت زوار امسال به خاطر اهمال وهابیت وجود دارد، گفت: این همزمانی نشان از بی کفایتی و زنده کردن یاد شهیدان سال 66 در حرم امن الهی است.
مراسم برائت از مشرکين در صحراي عرفات
حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با محکومیت اقدام شنیع دولت آل سعود در قتل عام زائران خانه خدا در سال 66، اظهار داشت: عربستان دولتی دست نشانده و مزدور است.
 
 
وی با بیان اینکه حکمت خاصی در آستانه سالگرد شهادت حجاج ایرانی در خانه امن الهی در سال 66 به دست مزدوران وهابی با شهادت زوار امسال به خاطر اهمال وهابیت وجود دارد، تصریح کرد: این همزمانی نشان از بی کفایتی و زنده کردن یاد شهیدان سال 66 در حرم امن الهی است.
 
 
حجت الاسلام اکرمی مکه را حرم امن الهی برای زائران این حریم شریف عنوان کرد و افزود: آل سعود این مکان مقدس و حرم شریف را که مکان امن الهی برای زائران خانه خداست در سال 66 به خاک و خون کشید و حرمت مکه مکرمه را شکست.
 
 
وی این اقدام آل سعود را در راستای رضایت کشور های استکباری و سران آن های آمریکا و انگلیس عنوان کرد و افزود: در جریان برائت از مشرکین زائران در سال 66، آل سعود نه مصلحت مسلمانان را بلکه رضایت و خواست کشورهای استکباری و استعماری را مد نظر قرار داد.
 
 
امام جمعه سراب با اشاره به بی کفایتی آل سعود، آن را کشوری خود فروخته و دست نشانده دانست و خاطرنشان کرد: پول زوار حرم امن الهی امروز برای ضربه زدن به اسلام و مسلمین در اختیار داعش و تکفیری ها قرار می گیرد، این نشان از ذات پلید آل سعود دارد.
 
 
وی جریان اخیر حرمین شریفین و کشته شدن تعداد کثیری از زائران خانه الهی را نشان از عدم تدبیر و عدو توانایی دولتمردان آل سعود در مدیریت حج خواند و تأکید کرد: آل سعود توانایی مدیریت حج را ندارد، اتفاقات سال های گذشته دلیل متقن این سخن است.
 
 
حجت الاسلام اکرمی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حرم امن الهی و همچنین حادثه اخیر مکه مکرمه، تصریح کرد: امید است آل سعود دولت دست نشانده آمریکایی استکباری، به سر عقل آید و به آغوش جهان اسلام باز گردد./854/302/ب3
ارسال نظرات