۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۲۸۹۵۰۰
رییس تبلیغات اسلامی زابل:

برگزاری 5 گفتمان دینی ویژه دهه امامت و ولایت در زابل

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام عارفی با بیان این‌که دهه امامت و ولایت رسالت بزرگی بر دوش مسؤولان فرهنگی و دینی می‌گذارد، گفت: در این ایام مبارک 5 گفتمان دینی با دعوت از اساتید حوزه و کارشناسان علوم دینی و با محوریت ترویج وحدت امت اسلامی، امام‌شناسی، بیداری اسلامی و بیان حقیقت ولایت در مساجد و مدارس برگزار می‌شود.
عارفي

حجت‌الاسلام محسن عارفی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: از عید قربان تا عید غدیر را دهه امامت و ولایت نامگذاری کرده‌اند که ایامی مبارک و ارزشمند است و در این ایام، رسالت فرهنگی بزرگی بر دوش داریم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل بیان کرد: در این ایام مبارک 5 گفتمان دینی با دعوت از اساتید حوزه و کارشناسان علوم دینی و با محوریت ترویج وحدت امت اسلامی، امام‌شناسی، بیداری اسلامی و بیان حقیقت ولایت در مساجد و مدارس برگزار می‌شود.

 

وی افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مساجد، تکایا و حسینیه‌های سطح شهرستان، برپایی جشن محوری عید غدیر در سالن حجاب و نشست روحانیان و معلمان منطقه سیستان نیز از جمله برنامه‌های اجرایی است.

 

حجت‌الاسلام عارفی اظهار کرد: برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه، مراسم جنگ شادی و شب شعر ولایت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل و برپایی کارگاه‌های معرفتی با همکاری آموزش و پرورش در مدارس نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه امامت و ولایت برگزار خواهد شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در پایان عنوان کرد: نمازعید قربان به صورت محوری رأس ساعت 6:30 صبح درمحل مصلای المهدی (عج) زابل و همچنین مراسم بزرگداشت غدیر خم نیز در محل پارک یعقوب لیث صفاری برگزار می‌شود که از شورای تأمین و نیروی انتظامی می‌خواهیم تا مانند سال‌های قبل نهایت تلاش خود را برای تأمین امنیت مراسم داشته باشند./831/303/ب3

ارسال نظرات