۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۸۹۸۴۱
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تنگستان:

قلم و زبان بسیجی در نبرد فرهنگی، دشمنان را به چالش می‌کشد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان، گفت: امروز قلم و زبان بسیجیان به‌ عنوان فرماندهان صحنه‌های نبرد فرهنگی چون تیغ بران دشمنان را به چالش خواهد کشید و باید بسیجیان قدر خود و موقعیت‌شان را بدانند.
حجت‌الاسلام ابوالفضل بحريني سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان تنگستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام ابوالفضل بحرینی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان تنگستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بسیج و بسیجیان در جایگاهی هستند که در رکاب ولایت نقش‌آفرینی می‌کنند و سربازی ولایت و رهبری را افتخار خود می‌دانند.

 

وی افزود: توجه داشته باشیم اگر چه برخی کشورهای اسلامی در جنگ و جدال با دشمنان اسلام هستند، ولی یادمان نرود که این جنگ و دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی و تشیع است.

 

حجت الاسلام بحرینی ادامه داد: اصلی‌ترین جنگی که ما با آن دست‌ و پنجه نرم می‌کنیم، جنگ فرهنگی است که در آن مرزها شکسته و دشمن وارد خانه‌های ما شده است که البته نقش‌آفرین این صحنه نبرد و فرماندهان جنگ شما بسیجیان انقلابی هستید.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تنگستان اظهار داشت: امروز قلم و زبان شما بسیجیان به ‌عنوان فرماندهان صحنه‌های نبرد فرهنگی چون تیغ بران دشمنان را به چالش خواهد کشید و باید قدر خود و موقعیت‌تان را بدانید و برای بهترین شیوه در ایفای نقش خود با تمام وجود آماده‌ باشید./846/203/ب2

ارسال نظرات