۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۸۹۸۴۷
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

دفاع مقدس برگ زرین مقاومت و معنویت تا فتح قله های پیروزی بود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس برگ زرین مقاومت تا فتح قله های پیروزی بود.
حجت‌الاسلام رحيم اهرمي سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان کنگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان پیش از ظهر امروز در دیدار با فعالان بسیج این شهرستان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس برگ زرین مقاومت تا فتح قله های پیروزی بود.

 

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان بیان داشت: یکی از عوامل مهم، تأثیرگذار و برتری‌ساز ما در جنگ 8 ساله عامل غیرفیزیکی معنویت بود، معنویت به منزله پشتوانه‌ای بزرگ برای کرامت های اخلاقی انسان به شمار می رود.

 

 

وی افزود: این عنصر حیاتی و بسیار مهم در حماسه 8 سال دفاع مقدس سهم ممتازی را ایفاء کرد از رهگذر معنویت بود که ما دست ذلت به بیگانه ندادیم و شجاعانه و آگاهانه در مقابل او قد علم کردیم و رزمندگان سلحشور ما با توکل برخدای رحمان و امیدواری نسبت به نصرت و وعده الهی ازهر همه چیز خود گذشتند وبه بهترین وجه لباس مقاومت بر تن کردند.

 

 

عید قربان، روز اوج بندگی و تجلی ایثار است

حجت‌الاسلام اهرمی همچنین به مناسبت 10 ذی الحجه روز عید سعید قربان گفت: عید قربان، روز اوج بندگی و تجلی ایثار است.

 

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان بیان داشت: عید قربان مجرای فیض الهی و بهانه عنایت رحمانی به بندگان مؤمن و مطیع است و هر کس بتواند رضای خویش را فدای رضای حق کند، از خواسته دل در راه خواسته خدا چشم بپوشد و از داشته ها و خواسته ها بگذرد، به مرز عبودیت می رسد.

 

 

وی افزود: در این روز، عطا و بخشش های خداوند متعال همراه با رحمت، بر بندگان مؤمن نازل می‌شود پس بیایید در این روز، با عبادت و راز و نیاز، گناهان گذشته را از صفحه دل بشوییم و خود را برای بهره وری بیشتر از فیوضات این روز آماده و مهیا سازیم چرا که به طور کلّی، در تمامی اعیاد اسلامی، هدف آن است که با بندگی و عبادت در پیشگاه حضرت سبحان، سعادت واقعی خود را به دست آوریم./846/202/ب2

ارسال نظرات