۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۹۰۱۰۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خودباوری در سایه تعلیم و تربیت شکوفا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان مدارس را سنگر پیشرفت جامعه دانست و گفت: در این سنگر باید خودباوری دانش آموزان شکوفا شود.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز، در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که در دبیرستان در دبیرستان خدیجه کبری(س) خرم آباد برگزار شد، با تبریک سال تحصیلی جدید گفت: مدرسه سنگر تعلیم، تربیت و شکوفایی استعداد و خودباوری دانش آموزان است که باید مورد توجه ویژه معلمان قرار گیرد. 

 

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس بیان داشت: نسل جوان باید از دانش آموزانی که در سنگر مدرسه و جبهه جهاد کردند درس بگیرند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تعلیم و تربیت را جهاد در راه خدا بیان کرد و افزود: وجه مشترک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس جهاد در راه خدا است.

 

وی با تأکید بر این که دانش آموزان در سنگر تعلیم و تربیت برای از بین بردن جهل و نادانی جهاد کنند، عنوان داشت: دانش آموزان امروز در مسیری قدم برمی دارند که سنگر اصلی پیشرفت جامعه است.

 

مدرسه نخستین سنگر پیشرفت جامعه است
نماینده ولی فقیه در لرستان مدرسه را نخستین سنگر پیشرفت جامعه بیان کرد و اظهار داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس جهاد کردند تا استقلال کشور حفظ شود، امروز نیز دانش آموزان برای آینده درخشان کشور و پیشرفت جامعه جهاد می کنند.

 

وی با تأکید بر تلاش و کوشش در جهت ساختن آینده ای درخشان برای کشور ادامه داد: موفقیت دانش آموزان در تولید علم مرهون تلاش معلمان دلسوز است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که خداوند در مغز انسان گوهر گران قیمتی را قرار داده است، این گوهر مایه ی تقرب انسان به سوی خداوند و تولید علم و دانش می شود، افزود: باید از این گوهر در جهت پیشرفت جامعه استفاده کرد.

 

وی با تأکید بر توجه معلمان به تربیت اخلاقی دانش آموز اظهار داشت: اخلاق بستر لازم برای شکوفایی علم است.

در ادامه گودرز کریمی فر، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در ادامه  با اشاره به این که چهار هزار و 200 آموزشگاه در 25 منطقه شهری و روستای فعالیت می کنند، گفت: سال تحصیلی جدید با حدود 30 هزار معلم و نیروهای پشتیبانی آغاز شده است.

 

وی با اشاره به شعار سال افزود: همدلی معلمان، دانش آموزان و والدین در جهت پیشرفت تحصیلی دانش آموز امری حیاتی است.

 

کریمی فر یادآور شد: د جهت شروع سال تحصیلی جدید 10هزار میز و نیمکت در مدارس تعمیر و بهسازی شده است، 700 آموزشگاه رنگ آمیزی و در 300آموزشگاه نیز تعمیرات اساسی صورت گرفته است./9459/202/ب3

ارسال نظرات