۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۹۰۲۵۳

منای دل عیدانه رادیو معارف در عید اضحی

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت عید سعید قربان، ویژه برنامه زنده «منای دل» از رادیو معارف پخش می‌شود؛ حجت الاسلام داودی در این برنامه با ارائه تعریفی از قلب سلیم به تبیین ثمرات و ویژگی های قلب سلیم و راهکارهای دستیابی به آن بر اساس آیات و روایات خواهد پرداخت.
برنامه «مناي دل»

به گزارش خبرگزاری رسا،  همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه پربرکت ولایت، ویژه برنامه زنده «منای دل» با هدف ایجاد فضایی شاد و معرفتی تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو معارف می‌شود.

 

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین سعید داودی عضو هیئت علمی پزوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با ارائه تعریفی از قلب سلیم به تبیین ثمرات و ویژگی های قلب سلیم و راهکارهای دستیابی به آن بر اساس آیات و روایات خواهد پرداخت.

 

برقراری ارتباط مستقیم تلفنی با مکه معظمه و انعکاس حال و هوای معنوی سرزمین وحی، معرفی آداب و رسوم مسلمانان سایر کشورهای جهان اسلام در عید اضحی ، گزارش ویژه از سطح شهر مقدس قم و بیان برخی از احکام و آداب عید سعید قربان در فضایی شاد و معرفتی از جمله بخش های ویژه برنامه «منای دل» است.

 

در بخش دوم ویژه برنامه «منای دل» حجت الاسلام و المسلمین مهدی هادی کارشناس روانشناسی اسلامی در ارتباط تلفنی با برنامه از راههای بدست آوردن قلب سلیم و اینکه آیا قلب سلیم فقط ویژه معصومین است یا ما هم می توانیم به آن برسیم و اگر بخواهیم، چگونه می توانیم به قلب سلیم دست پیدا کنیم، سخن خواهد گفت.

 

ویژه برنامه زنده «منای دل» کاری از گروه قرآن و اهل بیت به تهیه کنندگی سید احمد محمودی، گویندگی محمد جواد محمدی و گزارشگری رضا حبیبی از سرزمین وحی، پنجشنبه 2 مهر ساعت 8:40 از رادیو سراسری معارف پخش می شود./998/د102/ف

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات