۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۲۹۰۲۷۹
کارشناس مسائل دینی:

شبکه‌های ماهواره‌ای اهداف شیطانی را دنبال می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدی با تأکید بر اینکه ابزار شیطان گسترده شده است، گفت: شیطان تمام نیروهای خودش را بسیج کرده و بیش از دو هزار شبکه ماهواره‌ای که در ایران دریافت می‌شود، در خارج پولی و در ایران مجانی است.
شبکه هاي ماهواره اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام حمزه محمدی عصر امروز در مراسم روز عرفه که در جوار مزار شهدای گمنام زاهدان برگزار شد، گفت: روز عرفه، روز شناخت است روزی است که باید خدا و ولی خدا را بشناسیم.

 

کارشناس مسائل دینی عنوان کرد: باید عرفه ما را به امام زمان برساند اگر کسی می‌خواهد قدر عرفه را بفهمد، باید موانع بین او و امام زمان را از بین ببرد.

 

وی افزود: این روز تنه به تنه ماه رمضان می‌زند ماه مبارک رمضان که همه گناهان انسان‌ها در شب قدر بخشیده می‌شود اما اگر بخشیده نشد باید روز عرفه را درک کند اگر کسی ماه رمضان را از دست داده است و یا به غفلت گذرانده، روز عرفه، روز امیدواری و روز دعا است.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام، اظهار داشت: پیامبر اکرم در صحرای عرفات چند نصیحت داشتند اول اینکه ربا در آیین اسلام حرام است مواظب ربا باشید که ربا و مال حرام در زندگی‌های شما وارد نشود همچنین از شیطان پیروی نکنید.

 

وی با تأکید بر اینکه ابزار شیطان گسترده شده است، بیان کرد: شیطان می‌داند که در آخرالزمان در مسجد کوفه به دست امام زمان گردن زده خواهد شد حال که شیطان متوجه شده که به آخر کار خودش نزدیک شده، تمام نیروهای خودش را بسیج کرده است بیش از دو هزار شبکه ماهواره‌ای که در ایران دریافت می‌شود، در خارج از ایران پولی و در ایران مجانی است.

 

کارشناس مسائل دینی یادآور شد: عرفه روز دعا و بخشش است در روایت آمده ابن فهد حلی نقل می‌کند که خدا به ملائکه می گوید آیا نمی بینید بندگان من ژولیده و غبارآلود از اطراف شهر آمده‌اند؟! آنها چه می‌خواهند؟! ملائکه می‌گویند پروردگارا آنها مغفرت می‌خواهند پروردگار می‌فرمایند ملائکه شاهد باشید همه را بخشیدم.

 

وی اضافه کرد: امروز روز تغییر شقاوت به سعادت است اگر کسی مهر شقاوت بر پرونده‌اش نقش بسته است، می‌تواند آن را عوض کند دعا مغز عبادت است؛ دعا تقدیر انسان را عوض می‌کند و اسلحه مؤمن است./831/202/ب1

ارسال نظرات