۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۲۹۰۸۵۸
استاد حوزه و دانشگاه:

مسؤولان نظام مراقب مکر و حیله دشمن باشند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن بعد از شکست در فتنه ۸۸ برنامه ریزی ۱۰ ساله ای برای نفوذ و ایجاد اختلاف در ایران انجام داده است.
حجت الاسلام سيد مهدي نبوي

حجت الاسلام سید مهدی نبوی استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به فرمایش امام راحل و رهبر معظم انقلاب که  آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: آمریکا نه از سر دلسوزی، بلکه به دلیل منافع خود وارد میدان مذاکره شده است.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب دستور به مذاکره در محدوده مسائل هسته ای داد، از این رو مذاکره بر سر موضوعات دیگر با آمریکا صورت نخواهد گرفت.

 

حجت الاسلام نبوی با تأکید بر این که ایران اجازه به ورود آمریکا به مسائل نظامی و امنیتی کشور را نخواهد داد، گفت: هدف آمریکا براندازی ایران اسلامی است، بنابراین با شیوه های مختلف به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، آمریکا نخواهد توانست در ایران اسلامی تغییر ایجاد کند، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خو شهدا به جایگاهی رسیده است که در سراسر دنیا به عنوان نظام انقلابی مطرح شناخته می شود.

 

وی با یادآوری این که آمریکا در گذشته ابرقدرت بوده و بر کشور ایران و منطقه تسلط داشته است، گفت: آمریکا به دنبال ایجاد تزلزل در کشور ایران است.

 

به گفته وی، با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، آمریکا موفق به ایجاد تزلزل در ایران نخواهد شد بنابراین، مسؤولان باید هوشمندانه مراقب مکر و حیله دشمن باشند تا فریب نقشه های پنهان و آشکار دشمن را نخورند.

 

حجت الاسلام نبوی گفت: دشمن در فتنه سال 88 با استفاده از عناصر داخلی و خارجی و فریب خوردگان عام و خاص به دنبال براندازی نظام بود اما با عنابت امام زمان(عج) و رهبری هوشمندانه آیت الله خامنه ای با شکست مواجه شد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه بابیان این که دشمن بعد از شکست در فتنه 88 برنامه ریزی 10 ساله برای نفوذ و ایجاد اختلاف در ایران انجام داده است، گفت: وظیفه همه مسؤولان و دلسوزان نظام این است که در راستای اهداف دشمن صحبت نکنند.

 

حجت الاسلام نبوی با تأکید بر همدلی و همزبانی بین مردم و مسؤولان، گفت: مسؤولان با صحبت های خود دشمن را شاد نکنند و مسیر را برای رسیدن دشمن به اهدافش هموار نکنند./1307/302/ب3

ارسال نظرات