۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۲۹۲۱۹۲
در شب عید غدیر؛

نوای «حیدر امیرالمؤمنین» در مسجد الغدیر زاهدان طنین‌انداز شد

خبرگزاری رسا ـ جشن محوری غدیر شب گذشته با حضور مردم ولایت‌مدار زاهدان و جمعی از مسؤولان در مسجد الغدیر این شهر برگزار شد.
غدير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، جشن محوری غدیر شب گذشته با حضور مردم ولایت‌مدار زاهدان و جمعی از مسؤولان در مسجد الغدیر این شهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمد مهدی‌نژاد در این جشن گفت: خداوند را شاکر هستیم که بار دیگر به ما فرصت داد تا بتوانیم غدیر را درک کنیم.

 

وی با اشاره به حدیث ثقلین عنوان کرد: وجود پیامبر گرامی اسلام دو امانت را در اختیار ما قرار دادند که این دو تنها راه جامعه بشری هستند.

 

کارشناس مسائل دینی اظهار داشت: طبق فرموده پیامبر تمسک به قرآن و اهل بیت ما را از گمراهی نجات می‌دهد اما اگر یکی یا هر دو را ترک کنیم قطعا مسیر گمراهی را پیش خواهیم گرفت.

 

حجت الاسلام مهدی‌نژاد با تأکید بر برگزاری مجالس گرامیداشت اهل بیت افزود: برگزاری چنین مجالسی برای این است که به اندازه ظرفیت خود دینی را که معصومین بویژه امیرالمؤمنین بر گردن ما دارند ادا کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: کوچکترین قدمی که در راه تعظیم اهل بیت برداشته شود قطعا مورد لطف و عنایت خداوند قرار خواهد گرفت اما آنچه که سبب برتر شدن و ماندگاری عمل می‌شود، اخلاص است.

 

کارشناس مسائل دینی ادامه داد: تمام حرکات، سکنات و کارهای ما در هر پست و موقعیتی برای خداوند باشد، چرا که این دستور قرآن و پیامبر(ص) است.

 

وی با بیان این که انجام هر کاری همراه با اخلاص ماندگار و همیشگی است، عنوان کرد: در انجام کار نیک باید خدمت به محرومان را مورد توجه قرار داد./831/202/ب1

ارسال نظرات