۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱
کد خبر: ۲۹۲۳۸۱
حجت الاسلام دانشمند:

غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است

خبرگزاری رسا – حجت الاسلام دانشمندبا تأکید بر اهمیت ویژه روز غدیر و خطبه آن بیان کرد: غدیر آنقدر دارای اهمیت است که در تاریخ به زمانی بر خورده ایم که روز غدیر مانند همچین روزی مصادف با روز جمعه بوده است و امیرمومنان نماز غدیر را به جای نماز جمعه خوانده است و خطبه غدیر را به جای خطبه جمعه ایراد کرده است.
حجت الاسلام دانشمند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرمسار، حجت الاسلام  مهدی دانشمند شب گذشته در جشن عید غدیر در مهدیه این شهرستان ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به همه شیعیان اظهار داشت: پس از واقعه غدیر حضرت علی 25 سال در خانه نشست زیرا مردم واقعه غدیر را فراموش کرده و او را یاری نکردند.

 

وی با تأکید بر اهمیت ویژه روز غدیر و خطبه آن بیان کرد: غدیر آنقدر دارای اهمیت است که در تاریخ به زمانی بر خورده ایم که روز غدیر مانند همچین روزی مصادف با روز جمعه بوده است و امیرمومنان نماز غدیر را به جای نماز جمعه خوانده است و خطبه غدیر را به جای خطبه جمعه ایراد کرده است.

 

حجت الاسلام دانشمند افزود: در روز غدیر برپایی ایستگاه صلواتی و پخش شیرینی کافی نیست، ما باید وارد میدان عمل شده و در عمل حمایت خود را از حضرت علی به گونه ای که رسول خدا(ص) و اهل بیت انجام دادند، انجام دهیم و آن را به همه یهودیان نشان دهیم.

 

رسالت همه پیامبران آموزش و شناخت ولایت است

وی با اشاره به روایتی از حضرت رسول(ص) با صراحت بیان کرد: از خلقت حضرت آدم تا حضرت خاتم همگی برای معرفی حضرت علی(ع) آمده اند تا اسلام شیعه را با ولایت امام علی(ع) به تکامل برسانند، امروز مداحان در تمام روضه های خود گریزی به کربلا خواهند زد و این یک رسم و اصل است؛ اما در جشن ها و اعیاد گریز آن‌ها به واقعه غدیر و ولایت علی است.

 

وی با تأکید بر ثواب بسیار زیاد مهمانی دادن در ظهر غدیر افزود: اگر کسی به صرف روز غدیر در ظهر آن روز مهمانی بدهد ثواب آن مهمانی به ازای هر مهمان به اندازه مهمانی دادن برای 124هزار پیامبر نوشته خواهد شد.

 

حجت الاسلام دانشمند با اشاره به اینکه یهودیان نمی‌خواهند مسلمان‌های شیعه در عصر ظهور سلامت جسمی و روحی داشته باشند، اظهار داشت: مبتذل ترین شبکه‌های ماهواره‌ای را یهودیان می‌سازند و مسلمانان آن را تماشا می‌کنند و ذهن خود را تسلیم آنچه که یهودی میخواهد می‌کنند؛ یهودیان با نوشابه هایی که خودشان تولید می‌کنند و ما آن را مصرف می‌کنیم سنگ های سرویس بهداشتی را تمیز می‌کنند؛ ماهم با اینکه می دانیم آنها سرطان زا هستند مصرف می‌کنیم و خود را از بین می بریم./977/پ202/ب

ارسال نظرات