۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۹۲۴۹۹

دیدار رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی خاموشی،‌ رییس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه دیدارهای خود با نمایندگان مردم، با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت گو کرد.
حجت‌الاسلام سيد مهدي خاموشي، رييس سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکترسید مهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در پاسخ به سؤالات گوناگون اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد نحوه فعالیت‌های سازمان تبلیغات و مؤسسات آن  درباره مسائل روز، بیان داشت: خبرگزاری مهر نقدها و سئوالات ما را به‌عنوان نهادی فرهنگی و تأثیر گذار درجامعه درخصوص قضیه برجام مطرح کرد. درمسائل مبتلابه جامعه، همه ملزم به رعایت خطوط قرمز و دستورات و تأکیدات مقام معظم رهبری هستند. کار فرهنگی از پیچیده‌ترین اموراست و ما دراین خصوص باید مدام مطالعه و رصد کنیم و کنش و واکنش‌ها را بسنجیم وجدیت و پیچیدگی مسائل فرهنگی را همواره مدنظرداشته باشیم.

 

دکتر خاموشی در ادامه افزود: با وجود اینکه ما هم‌اکنون درصحنه مذاکره هستیم اما از سویی دیگر دشمن تمام توان خود را در بعد فرهنگ متمرکز کرده است. ما در گفتمان‌های مختلفی که در سراسر کشوربرگزار می‌کنیم التزام به نقد صحیح امور و پیگیری جریانات مبتلابه جامعه را به‌عنوان دستور کارخویش قرار داده‌ایم. روحانیون مستقر در سراسر کشور وظیفه توجیه وآگاه سازی اقشار مختلف مردم جامعه را در موضوعات مختلف برعهده دارند در گفتمان‌های مختلفی که در سراسر کشور برگزار می‌کنیم التزام به نقد صحیح امور و پیگیری جریانات مبتلابه جامعه را به‌عنوان دستور کارخویش قرار داده‌ایم.

 

دکتر خاموشی یادآور شد: بدنبال تحکیم و پیوند هر چه بیشتر روحانیت باشبکه گسترده مردم هستیم. اجرای طرح هجرت دارای اهمیت است و در اینخصوص با استان قم مذاکراتی داشته‌ایم تا این طرح دچار افت نشود. ما پذیرا و شنونده انتقادات نسبت بهخودمان هستیم چرا که اعتقاد داریم سازمان تبلیغات اسلامی تعریف و امکانات خاص خودرا دارد. امر تبلیغ نیازمند تعامل سیستمی است. سازمان‌های فرهنگی هر کدام تعاریف خاص خود را دارند و نهادهای تبلیغی دارای افت و خیزهای مختلفی هستند.

 

گفتنی است دیدار رئیس، معاونین و مدیران کل ستادی سازمان تبلیغات اسلامی با اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در آن حجت‌الاسلام سیدناصرالدین نوری‌زاده معاون امور مجلس و استان‌ها،‌ حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد معاون امور فرهنگی و تبلیغ، حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی هوایی معاون امور پژوهشی و آموزشی،‌ غلامرضا محمدی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات و تحول اداری و همچنین رضا جلوه‌ئی،‌ مدیر کل امور مجلس، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی را همراهی می‌کردند  در محل کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی انجام شد./1325/د102/ی

ارسال نظرات