۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۹۲۵۷۳

برگزاری مجلس یادبود جان‌باختگان فاجعه منا در شیراز

خبرگزاری رسا ـ دعوتنامه مشترک نهاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز همراه با استانداری فارس جهت برگزاری مجلس یادبود حادثه منا در شیراز صادر شد.
کشتار حجاج

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز همراه با استانداری فارس از اقشار مختلف جامعه جهت مجلس یادبود جان باختگان منا دعوت کرد.

 

در این پیام آمده است: ارتحال شهادت گونه و مظلومانه جمع کثیری از حجاج بیت الله الحرام از سراسر عالم و ایران اسلامی و بالاخص از استان فارس را تسلیت عرض میکنم.

 

به منظور تسکین آلام بازماندگان و تکریم حرمت این مهاجران الی الله، مجلس یادبود و ترحیمی از سوی حضرت آیت الله ایمانی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز و آقای مهندس سید محمد علی افشانی استاندار محترم فارس منعقد می گردد. 

 

از تمامی اقشار مختلف مردم به منظور تسلی خاطر خانواده های جانباختگان این ضایعه دردناک و محکومیت آل سعود، دعوت به عمل می آید.

 

زمان این مجلس یادبود در تاریخ یکشنبه مورخه دوازدهم مهرماه سال نود و چهار در شیراز مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) واقع در بلوار زند مقابل خیابان فلسطین برگزار می شود./839/103/ب3

 

 

ارسال نظرات