۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۲۹۲۹۱۷

اخبار کوتاه از غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ خدمات مشاوره ای رایگان در کمیته امداد کرمانشاه، اطعام 150 یتیم در اسلام آباد غرب و برگزاری هفته های قرآن و عترت در کرمانشاه از عناوین اخبار کوتاه غرب کشور است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، در شش ماهه نخست سال جاری در حدود هفت هزار جلسه فردی و گروهی مشاوره برای افراد تحت پوشش کمیته امداد کرمانشاه برگزار شده است.


در این جلسات بیش از چهارده هزار و پانصد نفر از خدمات مشاوره ای مراکز بهره مند شده اند و تعدادی نیز برای دریافت مشاورات تخصصی تر به مراکز مشاوره ای برون سازمانی و تخصصی معرفی شده اند.


در این جلسات مشاوره بیشتر به طرح موضوعاتی همچون روابط خانوادگی و زناشویی، اختلالات آموزشی و مسائل دیگر پرداخته شد و جلسات گروهی مشاوره نیز تأثیر بسزایی در افزایش سطح آگاهی مددجویان داشته و موجب افزایش سطح سلامت روانی افراد تحت پوشش شده است.


گفتنی است کلیه خدمات مشاوره ای رایگان بوده و هزینه ای از مددجویان دریافت نمی شود.


اطعام 150 یتیم توسط خیر اسلام آبادی

150 یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب، اطعام شدند.


در این ضیافت که با هزینه یکی از افراد خیر شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد، 30 میلیون ریال هزینه اطعام 150 نیازمند و یتیم شد که تمام این هزینه از سوی حامی ایتام پرداخت شد.


در شهرستان اسلام آباد غرب 399 یتیم و 108 خانواده در طرح محسنین تحت حمایت 1900 حامی و خیر این شهرستان قرار گرفته اند.


لازم به ذکر است طرح محسنین از طرح های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و با حمایت افراد خیر و نیکوکار اجرا می شود و در این طرح اطعام نیازمندان و افراد تحت پوشش، مدنظر قرار دارد.

 

برگزاری هفته های قرآن و عترت در کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه هفته های قرآن و عترت به همت معاونت قرآن و عترت در استان کرمانشاه برگزار می شود.


این طرح در آذر ماه آغاز شده و تا اواخر سال جاری ادامه خواهد داشت، بر اساس این طرح توانمندی های همه جانبه قرآنی استان بکار گرفته شده و استعدادهای استانی شناسایی می شوند.


در طول برگزاری هفته های قرآن و عترت برگزاری نمایشگاه های مرتبط، مسابقات قرآنی، سرودخوانی و تواشیح، نمایش نامه و فیلمنامه نویسی و دیگر بخش ها برگزار می شود.


لازم به ذکر است شناخت استعدادهای قرآنی استان یکی از مهم ترین اهداف این جشنواره بوده و علاقمندان می توانند در این طرح شرکت کنند./857/203/ب1

ارسال نظرات