۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۹۳۰۲۸

لاله های سفید منا در بابل تشییع شدند

خبرگزاری رسا ـ پیکر چهار تن از جان باختگان حادثه منا امروز با حضور هزاران نفر از مردم ولایتمدار در شهرستان بابل تشییع شد.
لاله های سفید منا در بابل تشییع شدند لاله های سفید منا در بابل تشییع شدند لاله های سفید منا در بابل تشییع شدند لاله های سفید منا در بابل تشییع شدند لاله های سفید منا در بابل تشییع شدند لاله های سفید منا در بابل تشییع شدند لاله های سفید منا در بابل تشییع شدند لاله های سفید منا در بابل تشییع شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با حضور مسؤولان و هزاران نفر از مردم شهرستان بابل و طی مراسمی با شکوه، پیکر چهار جان باخته حادثه منا از بیمارستان شهید یحیی نژاد تا میدان ولایت تشییع شد.


در این مراسم مردم داغدار  با سر دادن شعارهایی از جمله الله اکبر، مرگ بر آل سعود خشم و نفرت خود را از جنایت آل سعود و بی تدبیری این رژیم نشان دادند بر پیروی و تبعیت از ولایت تاکید کردند.

 

در این جمع برخی از بستگان قربانیان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی بر لزوم پیگیری جدی مسؤولان جمهوری اسلامی بر عوامل دخیل در این فاجعه و برخورد با مقصران آن تاکید داشتند.


گفتنی است؛ این چهار زائر به نامهای محمدجواد رضی‌کاظمی، علی‌اکبر رضازاده‌چاری، علی‌اصغر و محسن رضایی هستند که از شهرستان بابل به مکه مکرمه اعزام شده بودند و پیکر آنها بعد از تشییع، برای خاکسپاری به شهر امیرکلا و روستاهای چاری و بندپی شرقی منتقل شد./1313/203/ب1

ارسال نظرات