۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۹۳۷۸۵
امام جمعه دامغان:

تواضع در برابر مردم بارزترین ویژگی نیروهای انتظامی باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دامغان گفت: همه پلیس مقتدر با عکس العمل‌های به‌جا و به‌موقع را دوست دارند اما احترام و تواضع در برابر مردم باید بارزترین ویژگی نیروهای انتظامی باشد.
ديدار فرمانده و مسئولان انتظامي دامغان با امام جمعه ديدار فرمانده و مسئولان انتظامي دامغان با امام جمعه ديدار فرمانده و مسئولان انتظامي دامغان با امام جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی، امام جمعه این شهرستان پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده، معاونان و مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان دامغان که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره نیروی انتظامی، اظهار داشت: پلیس حافظ مهم‌ترین نعمت الهی در جامعه است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان، نیروی انتظامی را تأمین کننده امنیت مالی، جانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: امنیت نعمت بسیار بزرگی است که همه نعمت‌های بی‌شمار الهی بدون آن کم‌اثر و بیفایده می‌شود و تنها در سایه امنیت قابل استفاده است.

 

وی فعالیت نیروی انتظامی را عبادتی مخلصانه، مسئولیتی خطیر و دارای اجر و پاداش فراوان نزد خداوند متعال دانست و اضافه کرد: پشتوانه همه کارهای خیر، فعالیت‌های فرهنگی و اعتقادی و اقتصادی در جامعه، حافظان نظم و امنیت هستند که در گرما و سرما، شب و روز، غم و شادی خدمت آنها به مردم و کشور تعطیلی ندارد.

 

هماهنگی بیشتر بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی ضروری است

امام جمعه دامغان هماهنگی بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را امری کلیدی در مبارزه با ناامنی، آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی برشمرد و تصریح کرد: بی‌تردید فعالیت این دو دستگاه مکمل یکدیگر و تأمین کننده عدالت، امنیت و آرامش برای مردم و سلامت اجتماعی برای کشور است.

 

وی افزایش گرفتاران در دام اعتیاد و پایین آمدن میانگین سنی معتادان در کشور را زنگ خطری بزرگ برشمرد و گفت: دشمن برای به انحراف کشاندن جوانان جامعه اسلامی ما راه‌های فراوانی را در پیش گرفته و سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام داده و می‌دهد، اعتیاد یکی از این دام‌های خطرناک است.

 

حجت الاسلام والمسلمین ترابی خاطر‌نشان کرد: نیروی انتظامی باید علاوه بر برخورد قاطع با مسببان تولید، توزیع و فروش این افیون خانمان‌سوز از تمامی امکانات موجود و ظرفیت خیران نیک اندیش برای معالجه افراد گرفتار در دام اعتیاد بهره ببرد.

 

امام جمعه دامغان حضور به موقع و سریع پلیس در صحنه‌های مختلف جرم، تخلف و تصادف را از خواسته‌های به حق مردم از این نیرو عنوان کرد و افزود: هر چه نیروهای پرتلاش نیروی انتظامی اقتدار و سرعت عمل بیشتری داشته باشند، اعتماد مردم به پلیس و میزان امنیت روانی در جامعه افزایش پیدا می‌کند./977/202/ب2

ارسال نظرات