۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۹۳۸۶۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبر داد؛

اعزام بیش از یک هزار مبلغ دینی به نقاط مختلف استان مرکزی

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که در ماه محرم بیش از یک هزار مبلغ دینی به نقاط مختلف شهری و روستایی استان مرکزی اعزام می‌شوند، گفت: این مبلغان از حوزه‌های علمیه استان تهران، اصفهان، قم، مشهد و اراک برای فعالیت های مذهبی در سراسر استان مرکزی حضور پیدا می کنند.
حجت الاسلام صفر قربان پور مدير کل تبليغات اسلامي استان مرکزي همايش طلايه داران تبليغ استان مرکزي همايش طلايه داران تبليغ استان مرکزي همايش طلايه داران تبليغ استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام صفر قربان پور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، بعد از ظهر امروز پنجشنبه 16 مهر ماه در همایش طلایه داران تبلیغ استان مرکزی بیان کرد: ماه محرم و صفر بهترین و مناسب ترین عالی ترین فرصت برای ترویج معارف دین مبین اسلام است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی  با بیان این که ماه محرم و صفر به دلیل حضور پر شور مردم در مراسمات عزاداری می تواند زمان خوبی هدایت جوانان باشد گفت: ماه های محرم و صفر عالی ترین زمان برای تبلیغ و استثنایی ترین فرصت برای برقراری ارتباط با مخاطبان است.

 

حجت الاسلام قربان پور با اشاره به این که ماه  محرم سبب وحدت شیعیان در برابر کینه های دشمنان اسلام می شود گفت: دشمنان اهل بیت(ع) در تلاش اند تا با برنامه ریزی ضربه ای به مذهب تشیع وارد کنند اما به فضل خداوند متعال تلاش های دشمنان و بدخواهان در هر زمان با شکست مواجهه شده است.

 

اجرای پسندیده امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تآکید بر این که اجرای پسندیده امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی یک وظیفه و ضرورت مهم است اظهار کرد: ایام محرم و صفر  فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

 

حجت الاسلام قربان پور با بیان این که در ماه محرم یک هزار مبلغ دینی به نقاط مختلف شهری و روستایی استان مرکزی اعزام می شوند گفت: این مبلغان از حوزه های علمیه استان تهران، اصفهان، قم، مشهد و اراک، برای فعالیت های مذهبی در سراسر استان مرکزی حضور پیدا می کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی مهمترین محورهای سخنرانی مبلغان دینی اعزامی در ماه محرم در استان مرکزی، تشریح و تبیین جایگاه ولایت فقیه در دین مبین اسلام، ترویج و گسترش اخلاق اسلامی و سبک زندگی متعالی، آگاه سازی مردم از حوادث و شرایط منطقه و جایگاه ایران اسلامی در جهان، ازدواج آسان و با نشاط ، تشریح خدمات نظام و دولت یازدهم و آگاهی بخشی نسبت به جنایات وهابی ها از است.

 

ایران هیچ گاه زیر بار ظلم نمی رود

حجت الاسلام قربان پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: سخنان به موقع و حساب شده رهبر معظم انقلاب در شرایطی که هیچ کدام از کشورهای اسلامی به دلیل ترس از عربستان حاضر به کمترین انتقادی نسبت به حوادث اخیر نشدند، نشان داد ایران هیچ گاه زیر بار ظلم نمی رود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به مسائل اجتماعی که امروز در جامعه با آن روبه رو هستیم مبلغین باید علاوه بر مسائل مذهبی و اعتقادی مسائل و مشکلات اجتماعی را برای مردم به خصوص جوانان تبیین کنند./842/202/ب2

ارسال نظرات