۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۲۹۳۸۷۰
مدیر کل اوقاف و امور خیریه اردبیل:

سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآنی کریم در امامزادگان اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: سی وهشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در امامزادگان و اماکن متبرکه استان اردبیل برگزار می شود.
حجت الاسلام قيامي، مدير کل اوقاف اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، عصر امروز در جلسه هماهنگی مسابقات قرآنی در اردبیل، خاطرنشان کرد: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مختلف درسه محل امامزاده‌ها سیدصدرالدین (ع)، سیدصالح(ع)، مسجد ملا مؤمن و نیز اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، معارف یا مفاهیم قرآن، اذان، دعاخوانی، ابتهال، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی بین شرکت کنندگان در روز جمعه در محل امامزاده‌های شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در مقطع سنی بزرگسالان برگزار می‌شود، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران و برادران باید با آمادگی کامل در مکان‌های تعیین شده حضور یابند.

 

حجت الاسلام قیامی تصریح کرد: شرکت کنندگان باید نیم ساعت قبل از شروع مسابقات در محل برگزاری حضور یابند که زمان برگزاری مسابقات قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ در بخش براداران روز جمعه 17 مهرماه ساعت 9 صبح در محل امامزاده سید صدرالدین(ع) و بخش خواهران نیز همزمان در محل نمازخانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل برگزار می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، افزود: زمان برگزاری مسابقات معارف قرآنی در بخش خواهران و برادران عصر روز جمعه 17 مهرماه در محل امامزاده صالح(ع) است.

 

حجت الاسلام قیامی با بیان اینکه زمان برگزاری مسابقات اذان و دعاخوانی نیز روز جمعه است، گفت: بر اساس برنامه‌های زمان بندی شده این بخش از مسابقات در محل امام زاده صالح برگزار می شود.

 

وی، اظهار کرد: سوالات رشته معارف قرآن کریم در مرحله شهرستانی از ابتدای سوره انفال تا پایان سوره توبه، بر اساس تفسیر نمونه تألیف مرجع عالیقدر، آیت ا‌لله مکارم شیرازی می باشد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با دعوت از مردم اردبیل جهت شرکت در این دوره از مسابقات و به ویژه در بخش های قرائت قرآن کریم، گفت: استقبال از برگزاری مسابقات قرآنی در جامعه عامل گسترش مفاهیم قرآنی در جامعه است./937/202/ب2

ارسال نظرات