۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۹۴۲۰۲
جانشین فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق خبر داد؛

اعزام روحانیون بسیجی جهت شرکت در کاروان های راهیان نور دانش آموزی

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) گفت: تعمیق اعتقادات و باورهای دینی در بین دانش آموزان، تبلیغ و ترویج فرهنگ و ارزش های هشت سال دفاع مقدس و تبیین ابعاد دفاع مقدس، حماسه های شهدا و تشریح مناطق عملیاتی برای نسل های جوان از جمله اهداف این اعزام است.
حجت الاسلام سرور

حجت الاسلام سید رضا سرور جانشین فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) خراسان رضوی، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از اعزام  بیش از 50 روحانی  بسیجی حوزه علمیه  مشهد جهت شرکت در اردوهای راهیان نور دانش آموزی خبر داد.


وی گفت: تعمیق اعتقادات و باورهای دینی در بین دانش آموزان، تبلیغ و ترویج فرهنگ و ارزش های هشت سال دفاع مقدس و تبیین ابعاد دفاع مقدس، حماسه های شهدا و تشریح مناطق عملیاتی برای نسل های جوان از جمله اهداف این اعزام می باشد.


جانشین فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) خراسان رضوی تصریح کرد: احیاء کردن امر نماز و آشنا کردن دانش آموزان با احکام و مسائل شرعی، آشنایی با سبک زندگی دوران دفاع مقدس از دیگر اهداف این اعزام می باشد


حجت الاسلام سرور با توجه به اینکه شروع این اعزام از بیستم مهرماه و به مدت یک ماه است، افزود: مکان اعزام این روحانیون پادگان ثامن الائمه مشهد و مناطق جنگی جنوب کشور می باشد.
/859/303/ب3

ارسال نظرات