۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۹۴۲۳۵
آیت الله طبرسی:

نیروی انتظامی مظهر دیانت، اقتدار و هوشیاری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت و انتظام‌ بخشی به امور جامعه، گفت: باید نیروی انتظامی را نماد و نشانه حقیقی از صلح و امنیت بدانیم.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان، امنیت و حراست از ارزش‌های دینی را یکی از مهم ترین وظایف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی دانست و گفت: این مجموعه به دلیل تحقق این مسأله مهم از جایگاه ارزشمندی در کشور برخوردار هستند.

 

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی این هفته را فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد این مجموعه برای جامعه دانست و افزود: آحاد جامعه اسلامی باید بیشتر با خدمات نیروی انتظامی در حفظ و برقراری امنیت کشور آشنا شوند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نیروی انتظامی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی رشادت ها و از خودگذشتگی های بسیاری در جهت حراست از آرمان ها و ارزش های نظام و همچنین برقراری امنیت در کشور انجام داده است، خاطرنشان کرد: عملکرد این نیرو در چند سال اخیر کاملاً روشن و قابل تقدیر است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که امنیت و آرامش امروز موجود در سراسر کشور مدیون تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: نیروی انتظامی کشورمان مظهر دیانت، اقتدار و هوشیاری است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نیروی انتظامی کشورمان را آمران به معروف و ناهیان منکر معرفی کرد و با بیان این که پلیس ایران اسلامی با دیگر کشورها تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: پلیس ایران اسلامی رسالت سنگینی در تأمین امنیت اخلاقی، فکری، عقیدتی و اخلاقی عهده دار است.

 

آیت الله طبرسی، نیروی انتظامی کشورمان را مجموعه ای کارآمد و منسجم معرفی کرد و با بیان این که کارکنان این نیرو انسان های دیندار، شریف و ولایت مدار هستند، تصریح کرد: پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی الگویی برای دیگر کشورهای دنیا است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، وجود امنیت در هر کشوری را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی همه تلاش خود را به کار گرفتند تا با بر هم زدن امنیت و اقتدار ایران اسلامی اهداف شوم خود را به هر شکل ممکن در این کشور پیاده کنند؛ اما با وجود نیروی انتظامی این اقدام میسر نشد.

 

آیت الله طبرسی با یادآوری این که امنیت بزرگ‌ترین نعمت الهی برای همه ملت‌ها است، تصریح کرد: امنیت و سلامت دو نعمت مجهول است که تا زمانی که بشر، آن را از دست نداده قدر آن را نمی‌داند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت و انتظام‌بخشی به امور جامعه، افزود: باید نیروی انتظامی را نماد و نشانه حقیقی از صلح و امنیت بدانیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز بسیاری از کشورهای دنیا نسبت به اقتدار نظام اسلامی در دنیا اذعان دارند، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به برکت اسلام ناب محمدی در عرصه بین المللی عزت و عظمت دارد.

 

وی با اشاره به این که امروز چشم بیدار و مراقبت جامعه ما نیروی انتظامی متعهد ما است چرا که یک لحظه استراحت ندارد، گفت: آنها بیدارند تا دیگران آرامش داشته باشند، آنها چشم مراقب جامعه ما هستند که اگر نبود این بیداری، ایثار و از خود گذشتگی شرایط کشورمان به گونه ای دیگر بود.

 

امام جمعه ساری افزود: کشوری اگر بخواهد امنیت داشته باشد این را می طلبد که نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی آن مقتدر باشد و این نعمت را هر کسی بفهمد و درک کنند، برنده میدان خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که امروز نیروی انتظامی ما حرف اول را در برقراری امنیت می زند، گفت: دینداری، تعهد و مردم داری از جمله خصوصیات پرسنل نیروهای نظام و انتظامی ما است که همین امر رمز موفقیت آنها بوده است./950/202/ب3

ارسال نظرات