۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۲۹۴۳۲۷
در حرم رضوی؛

نشست «روش های ارتباط مؤثر در امر به معروف و نهی از منکر» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ در آستانه ماه محرم نشست «روش های ارتباط موثر در امر به معروف و نهی از منکر» ویژه راهنمایان زائر خواهر در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار می شود.
پرسمان ديني

مهدی لسانی، رییس اداره پاسخگویی به سوالات شرعی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در آستانه فرارسیدن ماه محرم، اظهار کرد: نشست «روش های ارتباط موثر در امر به معروف و نهی از منکر» ویژه راهنمایان زائر خواهر با سخنرانی حجت الاسلام داودی نژاد در حرم رضوی دایر می شود.

 

وی افزود: این برنامه امروز یکشنبه 19مهرماه ساعت14:30در مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی برگزار می شود.

 

رییس اداره پاسخگویی به سوالات شرعی آستان قدس رضوی عنوان کرد: «عوامل رسیدن به کمال از نگاه امام حسین(ع)» پنج شنبه شب 23 مهرماه مصادف با نخستین شب ماه محرم از سوی حجت الاسلام ایزدی در این جلسه پرسمان دینی حرم رضوی تبیین می شود.

 

وی افزود: «راه های تعامل با خانواده» نیز از سوی حجت الاسلام کشاورز، کارشناس مسائل تربیتی و خانواده از موضوعاتی است که در این جلسات مطرح می شود.

 

لسانی خاطرنشان کرد: سلسله جلسات پرسمان دینی از جمله برنامه های حرم رضوی است که هرشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در رواق دارالهدایه واقع در صحن جمهوری اسلامی برگزار می شود.

 

وی با بیان این که جلسات پرسمان دینی از سوی اداره پاسخگویی برگزار می شود، گفت: در هرجلسه استاد در حوزه موضوع مربوطه به ایراد سخنرانی پرداخته و در بخش دوم، به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده می شود.

 

رییس اداره پاسخگویی به سوالات شرعی آستان قدس رضوی ادامه داد: جلسات پرسش وپاسخ چهره به چهره درباره مسائل اعتقادی از دیگر برنامه های پرسمان دینی است که در رواق های امام خمینی(ره)، دارالحجه، دارالاجابه، مدرسه پریزاد دایر می شود.

 

لسانی یادآور شد: «جوانه های معرفت» نیز عنوان برنامه ای است که ویژه کودکان 4 تا 10 ساله هر روز در دو نوبت صبح و عصر با موضوعات حفظ سوره، نیایش، قصه، کاردستی و نقاشی در رواق های دارالحجه و دارالاجابه برگزار می شود./1308/302/ب1

ارسال نظرات