۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۹۴۳۸۹
از سوی مدرسه علمیه فاطمه الزهرای توس مشهد؛

فراخوان مقاله «همگامی زنان با ولایت، همراهی جامعه تا تمدن اسلامی» اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ واحد پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرای توس(س) مشهد، فراخوان مقاله «همگامی زنان با ولایت، همراهی جامعه تا تمدن اسلامی» را با هدف تببین نقش بانوان در صحنه اجتماع اعلام کرد.
فراخوان مقاله «همگامی زنان با ولایت، همراهی جامعه تا تمدن اسلامی» اعلام شد فراخوان مقاله «همگامی زنان با ولایت، همراهی جامعه تا تمدن اسلامی» اعلام شد فراخوان مقاله «همگامی زنان با ولایت، همراهی جامعه تا تمدن اسلامی» اعلام شد

خانم قرائی، معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهرای توس(س) مشهد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: واحد پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرای توس(س) مشهد، فراخوان مقاله «همگامی زنان با ولایت، همراهی جامعه تا تمدن اسلامی» را اعلام کرد.

 

وی به هدف اعلام این فراخوان اشاره کرد و گفت: این فراخوان پژوهشی، با محوریت جایگاه زنان در تبیین و تحقیق شعارهای سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده است، برگزار می شود.

 

قرائی جایگاه بانوان در صحنه علم و هنر را مورد توجه قرار داد و گفت: حضرت آیت الله خامنه ای می فرمایند: «زن امروز ایران، در صحنه علم و سیاست و هنر در گونه گونه فعالیت های اجتماعی از گذشته بسی فعالتر و میدان دارتر است.»، در همین راستا با توجه به جایگاه مهم و نقش اساسی زنان در همراهی جامعه تا تحقق تمدن اسلامی، فراخوان مقاله «همگامی زنان با ولایت، همراهی جامعه تا تمدن اسلامی»، اعلام می شود.

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهرای توس(س) مشهد با اشاره به این که انتخاب شعار سال نشأت گرفته از آگاهی و بصیرت کامل رهبر معظم انقلاب است، افزود: شعارهای سال با توجه به ظرفیت ها و نیاز سنجی جامعه از سوی حضرت آیت الله خامنه ای مطرح می شود. 

 

استاد مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهرای توس(س) مشهد به محورهای این فراخوان اشاره کرد و افزود: محورهای این فراخوان با محوریت شعارهای اعلام شده از سال 1382 تا 1394 که از سوی رهبر مظم انقلاب مطرح شده است، می باشد؛ از این رو پژوهشگران علاقه مند، مقالات خود را با موضوعات «نقش زنان در نهضت خدمت گزاری»، «نقش زنان در پاسخگویی سه قوه به ملت ایران»، «نقش زنان در همبستگی ملی و مشارکت عمومی»، «زن در کلام پیامبر اعظم(س)»، «نقش زنان در اتحاد ملی و انسجام اسلامی»، «نقش زنان در نوآوری و شکوفایی» ارائه دهند.

 

قرائی به دیگر موضوعات این فراخوان اشاره کرد و افزود: «نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف»، «نقش زنان در همت مضاعف و کار مضاعف»، «نقش زنان در جهاد اقتصادی»، «نقش زنان در تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، «نقش زنان در حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، «نقش زنان در اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، «نقش زنان در همدلی و همزبانی دولت و مردم» از دیگر موضوعات این فراخوان است.

 

وی در ادامه شرایط ارسال مقالات را مورد توجه قرار داد و گفت: پژوهشگران مقالات خود را به آدرس ایمیل واحد پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرای(س) توس مشهد (alzahra.toos@gmail.com) ارسال کنند و مقالات باید در محدوده موضوعات فراخوان و دارای ساختار علمی و پژوهشی باشد.

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهرای توس(س) مشهد با بیان این که 30 آذر ماه، آخرین مهلت ارسال آثار است، اظهار کرد: پژوهشگران مقالات خود را در 10 صفحه A4  و حداکثر 20 صفحه ارائه دهند.

 

استاد مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهرای توس(س) مشهد با اشاره به این که در همایشی به مقالات برتر جوایزی اهدا خواهد شد، افزود: پژوهشگران برای کسب اطلاعات بیشتر به مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهرای توس(س) مراجعه کنند یا با شماره 37340700 تماس بگیرند./1309/302/ب1

ارسال نظرات