۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۹۵۸۱۷
فردا در زنجان تشییع می‌شود؛

پیکر دو شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس

خبرگزاری رسا ـ پیکر دو شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس فردا با استقبال مردمی وارد زنجان شده و بار دیگر هوای زنجان در ماه محرم کربلایی می شود.
شهيد سودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، پیکر دو شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس فردا با استقبال مردمی در میدان بسیج این شهر وارد زنجان شده و بار دیگر در آستانه برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان کربلایی خواهد شد.

 

بنابراین گزارش و با اعلام مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، پیکر مطهر شهید سودی و شهید محمدی، که به تازگی در مناطق عملیاتی جنوب کشور تفحص شده اند، فردا شب برای برگزاری مراسم شب وداع با حضور خانواده شهیدان و مردم ولایتمدار استان، به حسینیه اعظم زنجان انتقال داده خواهد شد.

 

مراسم تشییع پیکر شهید سودی، فرمانده اطلاعات عملیات تیپ انصارالمهدی (عج) زنجان، روز دوشنبه 27 مهرماه ساعت 15:30 از مقابل مسجد جامع به سمت مزار شهدای پایین انجام شده و در مزار شهدای پایین تدفین و در ادامه پیکر مطهر شهید محمد محمدی نیز به شهرستان خدابنده انتقال داده خواهد شد.

 

بنا بر اعلام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، پس از ورود پیکر شهید محمدی و استقبال مردم شهیدپرور خدابنده، مراسم شب وداع نیز شامگاه روز دوشنبه در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) برپا شده و روز سه‌شنبه 28 مهرماه نیز مراسم تشییع وی در گلزار شهدای شهرستان خدابنده برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است؛ شهید منصور سودی، فرمانده اطلاعات عملیات تیپ 36 انصارالمهدی (عج) زنجان در سال 1342 متولد و در تاریخ 23/5/66 در منطقه بوالفتح عراق در عملیات نصر 7 به مقام رفیع شهادت نائل آمد و شهید محمد محمدی نیز در سال 1350 متولد و در تاریخ 24/5/66 در منطقه بوالفتح عراق در عملیات نصر 7 به شهادت رسید./949/203/ب3
 

ارسال نظرات