۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۹۶۴۸۵
فردا برگزار می‌شود؛

مراسم تشییع دو شهید مدافع حرم در نجف آباد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد گفت: مراسم تشییع دو شهید گمنام فردا صبح در حسینیه فاطمه الزهرا نجف آباد برگزار می‌شود.
سرهنگ آقايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، سرهنگ حسین آقایی، فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد، امروز در شورای امربه معروف و نهی از منکر ادارات شهرستان نجف آباد که در محل سپاه ناحیه نجف آباد برگزار شد، گفت: یکی از عباداتی که در جوامع اسلامی و جامعه شیعی مظلوم واقع شده است، امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی در ادامه بیان داشت: این که سالی یک بار مراسم و جلسه ای برگزار شود، و گزارشی از اقدامات انجام شده در طول آن سال از سوی ادارات درباره امر به معروف و نهی از منکر داده شود، حق این تکلیف و واجب الهی را ادا نخواهیم کرد.

 

ترک فریضه امر به معروف و نهی از منکر عامل نفوذ دشمن در جنگ نرم است

سرهنگ آقایی با اشاره به جنگ نرم و تهاجمات گسترده دشمنان در بعد فرهنگی جامعه افزود: تهاجم دشمن در قالب جنگ نرم، تمام حوزه های مختلف جامعه را در برگرفته است و مهمترین بعدش، مسائل فرهنگی به خصوص خانواده و جوانان است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در مظلومیت امر به معروف و نهی از منکر در یک جامعه شیعی همین بس که هر کجا درباره این فریضه کوتاهی و یا ترک شده است، همان محل نفوذ دشمن برای حملات جنگ نرم قرار گرفته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد با اشاره به حقی که خانواده های شهدا در قبال خون عزیزانشان دارند، بیان کرد: سخت ترین لحظات در دیدار با خانواده های شهدا است که بهترین عزیزانشان را در راه انقلاب و اسلام فدا کردند تا امنیتی فراهم شود و دین اسلام باقی بماند و این سوال که شما در قبال خون این شهدا چه کردید، سخت ترین سوال است.

 

وی در ادامه بیان داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر ستون اصلی فروعات دین اسلام است و شما به عنوان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، نیاز به ارائه گزارش نیست، مهم اقدام عملی در زمینه این فریضه الهی است.

 

سرهنگ آقایی در ادامه از تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم در نجف آباد خبر داد و گفت: شهید قربانی و شهید احمدی از شهدای مدافع حرم بودند که به تأسی از امام شهیدان در عرصه مبارزه با تکفیری ها و دفاع از حرم اهل بیت به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

وی در ادامه بیان کرد: این دو شهید که یکی متعلق به شهر کهریزسنگ و دیگری شهر تیران می باشد، فردا صبح از محل حسینیه فاطمه الزهرا تشییع و به زادگاهشان منتقل خواهند شد./1306/203/ب1

ارسال نظرات