۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۹۶۷۵۹
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی:

نوچه‌های داخلی دشمن به دنبال فراهم کردن زمینه نفوذ آمریکا در کشور هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با هشدار نسبت به نفوذ آمریکایی ها در کشورمان، گفت: آمریکا در داخل کشورمان نوچه هایی دارد که تلاش می کنند زمینه نفوذ آنها را در کشور فراهم کنند.
حجت الاسلام محمدي رييس سازمان اوقاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور امروز در همایش بصیرت عاشورایی در نوشهر به نقش ارزنده روحانیت در تاریخ اشاره کرد و گفت: علما و روحانیان همواره در دفاع از آرمان ها و ارزش های دینی و انقلابی پیشگام بودند.

 

وی با بیان این که علما و روحانیان همواره پناهگاهی برای آحاد جامعه بوده اند، افزود: روحانیت مدافع حقیقی دین و مبانی اسلامی در جامعه بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به این که روحانیت رسالت سنگینی در ترویج مبانی اصیل دینی در جامعه بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: جامعه امروز تشنه معارف دینی است و روحانیت باید این مبانی و معارف ارزشمند الهی را به شیوه ای اثرگذار برای جامعه تبیین کند.

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به این که امام حسین(ع) همه فرزندان و اهل بیت(ع) خود را برای مبارزه با ظلم به میدان آورد، ادامه داد: امروزه عزاداری امام حسین(ع) حتی در واشنگتن آمریکا برگزار می‌شود، اما برای بنی‌امیه تنها لعن فرستاده می‌شود.

 

وی با بیان این که دشمنان همه توان خود را برای تضعیف مبانی دینی ما به کار گرفته اند، تصریح کرد: در این مسیر نقش روحانیت و مبلغان دینی در دفاع از اصول دین بسیار حائز اهمیت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در ادامه سخنان خود به بحران های امروز جامعه جهانی و همچنین منطقه خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که عامل همه این شرارت و بحران ها آمریکای جنایتکار است، بیان داشت: در هر نقطه ای از جهان هرگونه شرارت و جنایتی وجود دارد آمریکایی ها در آن نقش دارند.

 

وی با بیان این که امروز دیگران دوران زورگویی آمریکایی ها به سر رسیده است، تصریح کرد: امروز ملت های جهان بیدار شده اند و در برابر ظلم و استبداد می ایستند.

 

رییس سازمان اوقاف کشور با اشاره به این که آمریکایی ها به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف داخلی در کشورمان هستند؛ خاطرنشان کرد: آمریکایی ها همواره به دنبال منافع خود در کشورمان بوده اند و باید تلاش کنیم تا توطئه آنها خنثی شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی از آمریکایی ها به عنوان محور شرارت یاد کرد و با بیان این که امروز دستان آمریکایی ها به خون هزاران انسان بی گناه آغشته است، بیان داشت: کشتار مردم بی گناه یمن امروز با حمایت آمریکایی ها انجام می شود.

 

وی با هشدار نسبت به نفوذ آمریکایی ها در کشورمان، گفت: آمریکا در داخل کشورمان نوچه هایی دارد که تلاش می کنند زمینه نفوذ آنها را در کشور فراهم کنند.

 

رییس سازمان اوقاف کشور با تأکید براین که باید هوشیارانه راه نفوذ آمریکایی ها به کشور ببندیم و نگذاریم آنها به اهداف شوم خود دست یابند، ادامه داد: باید نسبت به آینده کشورمان بسیار هوشیارانه تر عمل کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در ادامه سخنان خود نفوذ فرهنگی دشمن را بسیار خطرناک تر از نفوذ سیاسی و اقتصادی دانست و تصریح کرد: دشمن در عرصه فرهنگی همواره تلاش کرده تا با تضعیف فرهنگ دینی و انقلابی به اهداف خود دست یابد.

 

وی با اشاره به این که آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها بزرگترین دشمن اسلام ناب هستند، بیان داشت: اسلامی که آمریکایی ها از آن حمایت می کنند و آن را به رسمیت می شناسند، آن اسلام ابوسفیانی است./950/202/ب1

ارسال نظرات