۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۲۹۶۸۰۵
مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه:

ولایت مداری مردم ایران اسلامی کمر دشمنان را شکسته است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های ضد انقلابی استکبار، گفت: خوشبختانه اتحاد و ولایت مداری مردم ایران، کمر دشمنان را شکسته است و آنها را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته است.
حجت الاسلام موسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه در جمع عزاداران حسینی در مسجد قبا عنوان داشت: اگر چه ماه محرم به سرعت در حال سپری شدن است، اما جای امید است که به اربعین حسینی نزدیک می شویم.


وی با اشاره به درس هایی از مکتب سیدالشهداء (ع) اظهار داشت: بهترین درسی که عاشورا را تفسیر می‌کند قرائت و توجه به زیارت عاشورا است، زیرا از ناحیه معصوم است و بهترین تفسیر در تمام جوانب است.


حجت الاسلام موسوی با بیان این که عاشورا را می توان از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد ابراز داشت: با توجه به جنبه عبادی عاشورا، سیدالشهداء (ع) تمام اعمال و رفتارش در راه خدا بود و از غیر خدا به دور بود، قطعأ اگر جنبه عبادی در زندگی روزمره اعمال گردد و دستورات الهی رعایت شود دنیا بهشت و مرگ و میری از جانب خداوند به وجود نخواهد آمد اما شیطان قسم خورده، در تلاش است که عزت و ایمان انسان را زیر پا له کند.


مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه در ادامه افزود: همان طور که خون سبب رشد و زنده نگاه داشتن بدن می‌شود، سیدالشهداء (ع) نیز باعث رشد و نمو اسلام است، گسترانیدن و جا انداختن اسلام توسط خون سیدالشهداء (ع) ایجاد شد.


استاد حوزه علمیه با اشاره به فعالیت روحانیان و مبلغان در اوایل انقلاب بیان داشت: امروزه شرایط تبلیغ و تبیین دین اسلام دشوارتر از دوران انقلاب است، دشمنان اسلام مجدانه در حال فعالیت و پرورش نیروهای ضد انقلاب و اسلام هستند، استکبار گروهک های تروریستی طالبان و داعش را در مناطق مختلف رشد داده است و در حال تبلیغ اسلام آمریکایی بوده و چهره اسلام را زشت و خشن به جهانیان نشان می دهد.


حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران ثمره مجاهدت آیت الله مدرس، سربداران، شهدا، پهلوی شکسته حضرت فاطمه الزهرا (س) و شهیدان مدافع حرم می باشد، شهدا با خون خود انقلاب و اسلام را آبیاری کردند.


وی با بیان اینکه همواره باید پشتیبان ولایت فقیه بود اظهار داشت: هیچ گناهانی سنگین تر و بزرگ تر از خیانت به انقلاب، مال اندوزی در سایه انقلاب و موارد دیگر نیست که این ها به پیکره اسلام و انقلاب ضربات مهلکی وارد خواهند کرد.


مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه به اهداف دشمنان و استکبار جهانی اشاره و ابراز کرد: شبیخون و هجمه های فرهنگی دشمن سبب ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان و کشور ایران خواهد شد، امروزه به برکت انقلاب و شهدا حرمین شریفین در امنیت کامل به سر می برند و با حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از عراق، سوریه و کشورهای ناامن منطقه، دست دشمنان از کشورهای اسلامی قطع گردیده است.


استاد حوزه علمیه در پایان بیان داشت: ولایت مداری، اتحاد و انسجام مردم، کمر دشمنان اسلام را شکسته است، متأسفانه عده ای از افراد هستند که سردادن شعار مرگ بر آمریکا را منع کرده اند، منطق قرآن مرگ بر منافق و دشمنان اسلام است./857/202/ب2

ارسال نظرات