۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲
کد خبر: ۲۹۶۸۴۲
استاد حوزه علمیه کرمان:

فاجعه کربلا نتیجه 40 سال تبلیغ بنی امیه علیه اهل بیت است

خبر گذاری رسا ـ استاد حوزه علمیه گفت: دشمنان جمهوری اسلامی به فکر تغییر امیال، افکار و عقاید مردم هستند و هدف آن ها جایگزین کردن تفکرات شرک آلود به جای عقاید توحیدی است.
جنگ نرم جنگ نرم جنگ نرم، فتنه سبز جنگ نرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد هنرمند، استاد حوزه علمیه کرمان، شب گذشته در هفتمین شب مراسم عزاداری ایام محرم که در مسجد ولی عصر کرمان، برگزار شد، با اشاره به اهداف دشمن در جنگ نرم، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی به فکر تغییر امیال، افکار و عقاید مردم هستند و هدف آن ها جایگزین کردن تفکرات شرک آلود به جای عقاید توحیدی است.

 

وی با اشاره به عامل اصلی ترویج شرک و کفر در جامعه، افزود: علت اصلی رواج تفکرات ملحدانه در جامعه، مسؤولان و صاحب منصبان آن جامعه هستند که فساد آن ها به جامعه سرایت کرده است.

 

نتیجه حکومت حاکمان نا صالح، خارج شدن جامعه از طراز دینی است

حجت الاسلام هنرمند افزود: نتیجه حکومت حاکمان نا صالح، خارج شدن جامعه از تراز دینی و اسلامی است که سبب فرو رفتن مردم در منجلاب گناهان می شود.

 

این کارشناس مسایل مذهبی تصریح کرد: وقتی دین و اسلام حاکمیت داشته باشند، میل و گرایش افراد آن جامعه نیز به سمت دین و اسلام خواهد رفت.

 

وی افزود: گرایش های معنوی تنها در پناه حاکمیت دین و صالحان در جامعه بوجود خواهد آمد.

 

این کارشناس مسایل دینی با اشاره به پدیده نوظهور حاکمیت رسانه ای، گفت: غفلت از این موضوع سبب عقب ماندگی جبهه دین و اسلام خواهد شد و لازم است نسبت به این موضوع تمهیداتی لازم اندیشیده شود.

 

وی با تبیین این موضوع، گفت: عده ای از سردم داران دنیا با طرح ادعای دهکده جهانی ایده حاکمیت رسانه ای را مطرح کردند.

 

این استاد حوزه علمیه افزود: این افراد مدعی هستند ما می توانیم با تبلیغات و رسانه امیال و سبک زندگی آن ها را در تمام دنیا کنترل کرده و در نهایت بر آن ها حکمرانی کنیم.

 

وی گفت: تنها روش این افراد، جهت دهی به زندگی مردم و ایجاد خط جدیدی در سبک زندگی آن ها بوده است که در نهایت سبب تسلط روانی و روحی آن ها بر کل دنیا خواهد بود.

 

این کارشناس مسایل مذهبی با اشاره به ادعای صریح این متفکران غربی، تصریح کرد: آن ها مدعی هستند که وقتی از درون یک جامعه ای هم سو و همراه با ما بودند، ما به راحتی در میدان مبارزه سیاسی و اقتصادی موفق و پیروز خواهیم بود.

 

وی با اشاره به سخنان یکی از مسؤولان آمریکایی در جریان مذاکرات، تصریح کرد: مسؤول سیاست خارجی ایالات متحده آمریکا می گوید باید ایران را از هر وسیله و علمی تحریم کنیم به غیر از رسانه و ابزار های رسانه ای؛ معنای این جمله این است که باید راه تبلیغاتی و ارتباطی مردم ایران با فضا های اطلاعاتی خارج باز باشد تا بتوانند در عرصه حاکمیت رسانه ای ضربه خود را بر مردم و نظام وارد سازند و به اهداف پلید خود برسند.

 

این کارشناس مسایل دینی افزود: دشمن می خواهد از طریق رسانه تفکرات ناب جوانان مومن را تجزیه کرده و آن ها را با معتقدات شرک آلود غربی جایگزین کند.

 

وی افزود: در راه رسیدن به این هدف در ابتدا با تقدس زدایی از قرآن و مفاهیم دینی کار را شروع می کنند و سپس با تحقیر معارف اهل البیت به جوان مومن القا می کنند که دین تفکر مناسبی برای جوان عصر امروز نیست و در نهایت او را از فطرت و ماهیت خود جدا کرده و در منجلاب فساد و تباهی فرو می برند.

 

فاجعه کربلا نتیجه 40 سال حاکمیت رسانه ای بنی امیه است

حجت الاسلام هنرمند به وا کاوی فتنه 88 پرداخت و گفت: چنین جوانی که مورد آماج حملات دشمن قرار می گیرد، معلوم است که پس از چندی با کسب اطلاعات غلط و تحلیل اشتباه به خیابان می آید و بر ضد انقلاب و مملکت خویش شعار سر می دهد و در روز عاشورا آن بی حرمتی ها را مرتکب می شود.

 

وی افزود: در حادثه کربلا، بنی امیه 40 سال حاکمیت رسانه ای کرد تا بتواند افکار عمومی را بر ضد فرزند پیامبر خدا آماده کند و سرانجام فاجعه کربلا را رقم بزند.

 

این کارشناس مسایل دینی با اشاره به میدان مبارزه جنگ نرم، تصریح کرد: دشمن به داخل خانه های ما رخنه کرده است و لازم است ما بیدار باشیم.

 

حجت الاسلام هنرمند در پایان گفت: جوانان مومن و انقلابی باید به دفاع از دین و آیین به پاخیزند؛ مبادا فکر، بینش و سبک زندگی ما را غرب تعیین کندو بر ما غالب شود./9701/202/ب1

ارسال نظرات