۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۹۶۹۲۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

روحانیان احکام شرعی را با استناد به آیات و روایات مطرح کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان این که روحانیان باید احکام شرعی را با استناد به آیات و روایات مطرح کنند، گفت: منابر باید از پاسخ به سؤالات اعتقادی جوانان خالی نباشد و در این زمینه نیز روحانیان باید با مطالعه قبلی سخنرانی کنند.
حجت‌الاسلام رحمت الله اروجي، مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام رحمت الله اروجی، مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در جمع برخی از روحانیان و مبلغان اعزامی به این استان جهت تبلیغ در ماه محرم گفت: در بیان احکام شرعی باید مستند به آیات و روایات صحبت کنیم.

 

وی با بیان این که شور حسینی در جوانان را باید با حضور در برنامه های آنان مدیریت کنیم و این شور را سمت و سوی ایمانی دهیم، افزود: بعد از سخنرانی با برپایی مجلس سینه زنی جوانان را همراهی کنیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که مراسمات عزاداری باید با قرائت قرآن آغاز شود، تصریح کرد: مباحث قرآنی باید به‌ عنوان شالوده اصلی سخنرانی در منابر مطرح شود.

 

این مقام مسؤول‌ وجود علامت‌های مختلف در دسته جات را ورود فرهنگ غرب به کشور دانست و تصریح کرد: باید با ترویج علامت‌گردانی مخالفت کرد و با فرهنگ سازی، هزینه میلیونی خرید علامت‌ها را برای زمینه های مورد نیاز و شایسته استفاده کرد.

 

حجت‌‌الاسلام اروجی گفت: قمه‌زنی در این استان ما تظاهر ظاهری ندارد و انجام این عمل در خارج از استان نباید به ‌عنوان یک افتخار برای هیأت مذهبی مطرح شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان این که نذور ماه محرم باید از جسمانی به فکری و از مادی به معنوی سمت و سو پیدا کنند، گفت: منابر باید از پاسخ به سؤالات اعتقادی جوانان خالی نباشد و در این زمینه باید با مطالعه قبلی سخنرانی کرد./9457/202/ب2

ارسال نظرات