۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۲۹۷۲۵۲

ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم شاهچراغ

خبرگزاری رسا ـ مدیر حرم احمدی و محمدی(ع)، از برگزاری ویژه برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) شیراز خبر داد.
شاهچراغ

حجت الاسلام اسماعیل پور مدیر حرم احمدی و محمدی(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا  در فارس، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهارداشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه حزن و اندوه، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه محرم الحرام و ماه عزاداری شیعیان در شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با توجه به فرا رسیدن دهه عزاداری، مراسم ویژه تاسوعا و عاشورا با حضور علما، روحانیان، طلاب و جمع کثیری از عاشقان و شیفتگان حضرت سیدالشهدا از روز جمعه 1 آبان ماه به مدت دو روز در شبستان حضرت امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مراسمات عزاداری از شب اول محرم در حرم مطهر احمدی و محمدی(ع) دایر بوده است، ویژه برنامه تاسوعا و عاشورای حسینی با استقبال خاصی از مردم عاشق و ولایتمدار استان فارس و با حضور کلیه هیئات مذهبی و زائران و مجاوران این امامزاده واجب التعظیم برگزار می شود.

 

مدیر حرم احمدی و محمدی(ع)، گفت: در این مراسم سوگواری، حجج الاسلام موسوی خراسانی و ملک به سخنرانی خواهند پرداخت و سپس مادحین اهل بیت به مرثیه سرایی می پردازند.

 

حجت الاسلام اسماعیل پور، در پایان گفت: از کلیه عاشقان و شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، به ویژه روحانیان و طلاب مدارس علمیه استان فارس و شهر شیراز، جهت شرکت در این مراسم سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی دعوت به عمل می‌آید./839/302/ب1

ارسال نظرات