۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱
کد خبر: ۲۹۷۷۵۱
آیت‌الله مظاهری:

مقام رضایت خداوند و اهل بیت از شهادت بالاتر است

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه علمیه اصفهان، با اشاره به مقام آل الله در نزد خداوند، گفت: ثوابی که در کسب رضایت خداوند و اهل بیت(ع) وجود دارد از ثواب شهادت بالاتر است.
 آيت‌الله حسين مظاهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان صبح امروز در مسجد امیرالمؤمنین خیابان جی با اشاره به مقام آل الله در نزد خداوند گفت: ثوابی که در کسب رضایت خداوند و اهل بیت(ع) وجود دارد از ثواب شهادت بالاتر است.

 

وی در ادامه به مشکلات عدیده ای که دامن گیر جهان اسلام و مخصوصا شیعیان است اشاره کرد و ابراز داشت: برای برطرف شدن مشکلاتی که دامن گیر ما شده است، باید به اهل بیت متوسل شویم، البته از ملزومات این توسل، دل شکسته است.

 

حضرت آیت الله مظاهری گفت: شرکت کردن در روضه ها و متوسل شدن به اهل بیت، می تواند ما را در زمره بندگان خالص خداوند قرار دهد، البته این مسأله مبتنی بر خواست خود ما است.

 

رییس حوزه علمیه اصفهان در ادامه به داستان عبد الفرّار که یکی از جنایتکاران زمان خود بود ولی از قِبَل کرامت اهل بیت(ع) هدایت شد، اشاره کرد و افزود: قطره ای اشک خالصانه برای اهل بیت می تواند مسیر زندگی افراد را تغییر دهد. 

 

استاد اخلاق حوزه علمیه اصفهان، افزود: یکی از کارهایی که برای حل مشکلات به آن سفارش شده است، ختم دعای «یا کاشف الکرب عن وجه الحسین، اکشف کروبنا به حق اخیک الحسین(ع)» به تعداد صد و سی سه بار است که بسیار مجرب واقع می شود.

 

وی در پایان با اشاره به رفتار و خلق و خوی یک شیعه واقعی، خاطر نشان کرد: شیعه واقعی در لحظه جان دادن در کنار اهل بیت(ع) قرار می گیرد و از شفاعت ایشان متنعم می شود./867/202/ب3

ارسال نظرات