۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۹۸۰۲۷
معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

جذب 54 نفر در کادر علمی و اداری حوزه های علمیه لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان گفت: در طول دو سال گذشته 54 نفر برای فعالیت در کادر علمی و اداری مدارس علمیه استان جذب شده است.
معاونت آموزش حوزه هاي علميه

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: باساس دستورالعمل های اجرایی هیأت امنای مدارس علمیه استان تشکیل و تکمیل شده است.


وی افزود: در طول سال تحصیلی جلسات هیأت امنای مدارس علمیه دو بار با حضور اعضای هیأت امنا برگزار می شود و از نظرات همکاران استفاده می شود.


حجت الاسلام موسوی با بیان این که کادر علمی مدارس علمیه لرستان با هماهنگی مسؤولان و مدیران مدارس تکمیل می شود، عنوان داشت: در طول دو سال گذشته 32 نفر در این زمینه جذب شده است.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: در طول مدت دو سال گذشته نیز 22 نفر در جهت تکمیل کادر اداری مدارس علمیه استان لرستان با هماهنگی مدیران جذب شده است.


حجت الاسلام موسوی با اشاره به بازدید مدیر حوزه های علمیه استان لرستان لرستان از مدارس ر جهت بررسی مشکلات بیان داشت: در هر مدرسه ای حداقل دو بار در سال بررسی صورت می گیرد.


معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با بیان این که در طول سال گذشته 35 مورد بازدید از مدارس علمیه استان صورت گرفته است، یادآور شد: این بازدیدها فرصتی مناسب در جهت آشنایی با بررسی مشکلات مدارس، اساتید و کادر اداری مدارس علمیه است.


وی در ادامه تصریح کرد: این بررسی ها با حضور بازرس شورای استان در جهت بررسی وضعیت آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و مدیریتی مدارس علمیه لرستان صورت می گیرد.


معاون آموزش مدارس علمیه لرستان ادامه داد: در جهت بررسی و مطرح شدن مشکلات مدارس علمیه در طول سال  دو نشست فصلی هر بار به میزبانی یکی از مدارس علمیه استان برگزار می شود.


وی ارتباط مستمر با معاونت آموزش و امور حوزه های علمیه جهت تسریع در امور آموزشی طلاب را از دیگر فعالیت های معاونت آموزش بیان کرد.


حجت الاسلام موسوی افزود: پیگیری امور مربوط به انتقالات طلاب متقاضی داخل و خارج استان و همچنین پیگیری مطالبات طلاب معمر بدون کد از دیگر فعالیت های معاونت آموزش است./9459/302/ب2

ارسال نظرات