۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۲۹۸۱۶۶
در اهواز و قم؛

گردهمایی بزرگ مبلغان اربعین حسینی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین گفت: همزمان با استقبال گسترده زائران ایرانی برای اعزام به عتبات عالیات در اربعین حسینی و به منظور هماهنگی هر چه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در اربعین، گردهمایی بزرگ مبلغان حوزه علمیه در خوزستان و قم برگزار می‌شود.
گردهمايي مبلغان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی، مسؤول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین در گفت‌وگویی از فعالیت 1000 مبلغ جوان حوزه علمیه در اربعین حسینی خبر داد.

 

وی افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه اربعین حسینی و به منظور ساماندهی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، در سال جاری 1000 طلبه جوان حوزه علمیه قم در عرصه اربعین حسینی به صورت گسترده به فعالیت‌های تبلیغی خواهند پرداخت.

 

حجت‌الاسلام احمدی، اظهار داشت: همایش بزرگ مبلغان اربعین حسینی با حضور علما، شخصیت‌های و روحانیون برجسته و با هدف توجیه فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و تبلیغی، مبلغان جوان در شهر قم روزهای 21 و 22 آبان ماه و 14 و 15 آبان ماه در استان خوزستان شهر اهواز برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: بیشتر فعالیت‌های مبلغان اعزامی در شهرهای مرزی و مسیر راهپیمایی همایش بزرگ اربعین حسینی تدارک دیده شده است تا این عزیزان بتوانند با زایران ایرانی ارتباط بیشتر برقرار کنند.

 

مسؤول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین، با تاکید بر این مبلغان اعزامی تنها با زایران ایرانی ارتباط خواهند داشت، افزود: با توجه به تجربه و موفقیت‌های که مبلغان جوان در عرصه تبلیغی دارند، به یقین در اربعین حسینی نیز می‌توانند تاثیر خوبی در گسترش فرهنگ حسینی داشته باشند.

 

وی یادآور شد: مبلغان اعزامی از سوی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین و با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اربعین حسینی اعزام می‌شوند./1330/د101/ف

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج



 

 

ارسال نظرات