۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۹۸۳۳۵
امام جمعه بهشهر:

راه شهیدان زمینه ساز عزت و اقتدار اسلام و انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر با بیان این که راه شهیدان راه عزت و اقتدار اسلام و انقلاب است، گفت: اگر امروز نظام اسلامی در برابر مستکبران با عزت و اقتدار می ایستد مرهون خون پاک شهدا است.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سیدعربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در یادواره 10 شهید روستای سنی نشین قره تپه این شهر با اشاره به این که حفظ انسجام و وحدت بین سنی و شیعه، دشمنان را مأیوس و تفرقه را از دیار اسلام دور می کند، گفت: هم اکنون در بیشتر کشورهای منطقه جنگ و درگیری داخلی وجود دارد و این امر نیز به علت نبود وحدت بین ملت ها رخ می دهد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که راه شهیدان راه عزت و اقتدار اسلام و انقلاب است، افزود: اگر امروز نظام اسلامی در برابر مستکبران با عزت و اقتدار می ایستد مرهون خون پاک شهدا است.

 

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به عنوان یک قدرت جهانی و منطقه ای مطرح است، تصریح کرد: تلاش 36 ساله دشمنان برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده است.

 

مسؤول حوزه علمیه بهشهر با بیان این که رمز عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون های پاک شهدا و فداکاری ملت ولایت مدار ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: فرزندان ایران اسلامی هشت سال دفاع مقدس را در مظلومیت کامل اداره کردند.

 

وی با اشاره به این که اگر هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی عزتمندانه فرزندان انقلاب اسلامی نبود، امروز ایران اسلامی محل غارت دشمنان بود، افزود: هشت سال دفاع مقدس به دنیا ثابت کرد که ملت ایران هیچ گاه تسلیم دشمن نخواهد شد.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که فرهنگ ایثارو شهادت اسلام و انقلاب را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کرد، بیان داشت: دشمن همواره به دنبال کمرنگ کردن این فرهنگ اصیل و انقلابی است که خوشبختانه با هوشیاری ملت با بصیرت ایران اسلامی به اهداف شوم خود در این بخش دست نیافته است.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که دشمنان اسلام از وحدت مسلمانان می ترسند، افزود: آنان برای بر هم زدن این وحدت نقشه ها و توطئه های زیادی دارند که مسلمانان باید با وحدت و یکپارچگی مانع اجرای نقشه ها آنان شوند و دشمنان را از خود ناامید کنند.

 

حجت الاسلام جباری افراطی گری در هر دین و مذهبی را ناپسند خواند و بابیان این که افرادی که در شیعه و سنی افراطی گری می کنند باید به راه راست هدایت شوند و این امر به عهده روحانیان شیعه و سنی است، گفت: زندگی با آرامش و مسالمت آمیز شیعه و سنی در کشور یک نعمت است به فرموده امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری باید هم اکنون قدر این نعمت را بدانیم و خداوند را نیز شکر کنیم.

 

امام جمعه بهشهر در ادامه به ایام شهادت امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: محققان و بزرگان اهل سنت هم برای امام حسین(ع) احترام قائلند چون امام حسین(ع) در راه خداوند به شهادت رسید تا ما تفکر کنیم و از جهالت و نادانی و ظلالت و گمراهی و از بدی ها و گناه و تفرقه دور شویم و اگر کسی می خواهد محبوب خدا شود، باید عشق حسین(ع) را در دل داشته باشد.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که عدالت بسیار مهم است و اسلام آمده تا وحدت و عدالت را بر پا کند، تاکید داشت: شعار لبیک یا حسین و هیهات منا الذله اساس و روح دین و اسلام است.

 

حجت اسلام جباری با بیان این که باید کار فرهنگی وسیعی در این منطقه شکل گیرد، بیان داشت: سعی کنیم دل ها را به هم نزدیک کنیم و نگذاریم دشمنان از بحث شیعه و سنی سوء استفاده کنند و ما اگر ببینیم افرادی بخواهند وحدت و انسجام میان این برادران را به هم بزنند خاموش نمی مانیم./950/202/ب

ارسال نظرات