۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۹۸۴۱۳
در قالب نمایشگاهی شش روزه؛

عکس های بارگاه امیرمؤمنان، بر دیوارهای نگارخانه رضوان جلوه گر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ به همت موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، نمایشگاه عکاسی با موضوع جلوه های بارگاه ملکوتی حضرت امیرمؤمنان علی(ع) در نگارخانه رضوان، افتتاح می‌شود.
بارگاه حضرت اميرمؤمنان علي(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، محمد ظریف صدر، مسؤول نگارخانه رضوان وابسته به مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، با اعلام خبر برپایی نمایشگاه شش روزه عکس در این نگارخانه بیان کرد: حدود 30 اثر در قطع بین 1 تا 2 متر با کیفیت بسیار عالی و با موضوع جلوه های بارگاه ملکوتی حضرت امیرمؤمنان علی(ع)، از تاریخ 9 تا 14 آبان ماه در نگارخانه رضوان به معرض تماشا گذاشته می شود، این عکس‌ها همگی با نگاهی ظریف و هنرمندانه از زاویه دوربین «محمد خوشرو» به ثبت رسیده است و سعی دارد تلفیقی از عکاسی معماری و عکاسی مذهبی را به نمایش بگذارد.

 

محمد خوشرو، هنرمند کشورمان در عرصه عکاسی سال هاست با سفرهای پیاپی به کشور عراق، عکس های ماندگاری را با دوربین خود به ثبت رسانده است.

 

وی این عکس ها را در قالب نمایشگاه های متعدد در برخی شهرهای کشور مانند تهران، کرج، گرگان، تبریز، سنندج، همدان، زنجان، اهر و کرمانشاه به معرض تماشا گذاشته و حالا قصد دارد به همت مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، نمایشگاه خود را در مشهدالرضا(ع) برپا کند.

 

علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 19 به نگارخانه رضوان واقع در خیابان کوهسنگی 17 مراجعه کنند./1310/102/ب2

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات