۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۹۸۵۲۹
استاد حوزه علمیه جیرفت:

هدف دشمنان از جنگ نرم از بین بردن سبک زندگی اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه جیرفت با بیان این‌که یکی از اهداف جنگ نرم از بین بردن سبک زندگی اسلامی است، گفت: مردم نباید با دیدن ماهواره سبک زندگی غربی را وارد جامعه و زندگی خود کنند.
جنگ نرم

حجت الاسلام علی بهروزه، استاد حوزه علمیه جیرفت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با توجه به فضای مجازی، گفت: پیشرفت های امروزه در کشور سبب نشود که انسان از خدا دور شود.

 

وی افزود: کسی که در خانه یا همراه خود گوشی یا وسایلی دیگر دارد که وصل به اینترنت هستند، باید طریقه استفاده درست و شرعی آن را هم بدانند و در غیر این صورت سراغ آن نروند زیرا انسان را از راه خدا دور می کنند.

 

حجت الاسلام بهروزه با اشاره به این که ماهواره و اینترنت از مصادیق فضای مجازی محسوب می شوند، اظهار داشت: متأسفانه جوانان امروز طریقه درست مصرف کردن را از وسایلی همچون گوشی همراه را ندارند.

 

وی بیان داشت: یکی از دلایلی که دشمن، فضای مجازی موجود در کشور را تحریم نکرده، این است که می‌خواهند نسل جوان ما را از بین ببرند و جوانان باید مراقب خود باشند که با فضای مجازی، خود را از بین نبرند.

 

استاد حوزه علمیه جیرفت با توجه به این که در سایت‌های اینترنتی، فیلترشکن‌هایی موجود است، خاطرنشان کرد: مردم زمانی به طرف سایت‌های اینترنتی بروند که تقوا داشته باشند.

 

وی یادآور شد: مسؤولان در تلفن‌های همراه خود نرم افراز هایی همچون وات ساپ و شبکه های اجتماعی دیگر را نداشته باشند، زیرا با داشتن شبکه های اجتماعی ممکن است که دشمن به اطلاعات آن ها دست پیدا کند.

 

حجت الاسلام بهروزه با اشاره به این که برای دانش آموزان، تلفن همراه خطرناک است، تأکید کرد: اگر نوجوانی با داشتن تلفن همراه از درس و ایمان خود دور می شود، نباید همراه خود تلفن همراه داشته باشد.

 

وی ابراز داشت: مشکل جامعه این است که مسؤولان نسبت به کارهای خود و مردم نظارت ندارند که یکی از مصادیق بحث نظارت این است که چرا مسؤولان در فضاهای مجازی که برای جوانان خطرناک بوده، نظارت ندارند.

 

حجت الاسلام بهروزه با بیان این‌که اهداف جنگ غرب، از بین بردن سبک زندگی اسلامی است، تأکید کرد: مردم نباید با دیدن ماهواره سبک زندگی غربی را وارد جامعه و زندگی خود کنند.

 

وی در پایان گفت: فرهنگ سازی در جامعه از سوی مسؤولان و روحانیان می تواند بر فضای کشور تأثیر بگذارد تا جوانان فریب دشمن را نخورند./9707/303/ب2

ارسال نظرات