۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۹۸۶۰۳
توصیه شهید مختاربند؛

پیروزی ما در گرو اطاعت از ولایت است

خبرگزاری رسا ـ فرزند شهید مختاربند گفت: توصیه مکرر شهید مختاربند این بود که باید قدم به قدم با ولایت باشیم و نه از رهبری عقب بیفتیم و نه جلوتر از رهبری حرکت کنیم؛ زیرا عمل به دستورات رهبری وظیفه ما است و پیروزی ما در گرو اطاعت از ولایت است.
ولايت پذيري

حجت الاسلام محمود مختاربند، فرزند سردار مختار بند، شهید مدافع حرم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با شهید مختاربند گفت: ایشان بسیار مقید به احکام شرعی بود و با علما رابطه بسیار نزدیکی داشت، بر روی مال حرام حساسیت زیادی داشت و هر روز قبل از نماز صبح در حرم حضرت معصومه(س) حضور داشت و نماز شب ایشان ترک نمی‌شد.

 

وی در رابطه با روحیات کاری شهید مختاربند خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات بارزی که در میان همکارانشان مشهور بود تأکید بر حفظ بیت‌المال بود و تمام سعی‌شان این بود که یک ریال از بیت المال به هدر نرود و چون زمانی در بانک مشغول بود دغدغه بانکداری اسلامی را داشت و طرح‌هایی را هم برای بانکداری اسلامی ارائه‌کرد.

 

حجت الاسلام مختاربند اظهار داشت: توصیه مکرر شهید مختاربند این بود که باید قدم به قدم با ولایت باشیم و نه از رهبری عقب بیفتیم و نه جلوتر از رهبری حرکت کنیم؛ زیرا عمل به دستورات رهبری وظیفه ما است و پیروزی ما در گرو اطاعت از ولایت است.

 

وی با بیان این که شهید مختاربند در لبیک به ندای رهبری به سوریه رفت و به جنگ با تروریست پرداخت، افزود: ایشان زمانی به سوریه رفتند که حرم حضرت رقیه(س) در محاصره داعش بود و مبارزه را از حومه حرم آغاز کردند و توانستند حرم را از محاصره آزاد کنند و تا به حال این مناطق در دست نیروهای مدافع حرم است.

 

فرزند شهید مختاربند در بیان کیفیت شهادت پدرش گفت: ایشان حدود دو سال به مبارزه با تروریست در سوریه مشغول بود و بعد از چندین عملیات موفق در عملیاتی که نزدیک مرز اسرائیل انجام شد به منظور نجات گروهی از رزمندگان اسلام که در محاصره بودند اعزام می‌شود و در درگیری با گروه‌های تروریستی به شهادت می‌رسد.

 

 وی در ادام افزود: شهید مختاربند همزمان با خدمت در کشور سوریه اقداماتی را هم برای بازسازی حرم حضرت رقیه(س) انجام می‌داد و با پیگیری‌های شخصی خودش اقدام به بازسازی حرم کرد و سبب رونق حرم شد./843/ت302/ی

ارسال نظرات