۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۹۸۶۸۹
پس از اقامه نماز جمعه تبریز؛

پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر شهید مدافع حرم وحید نومی گلزار، ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه، با حضور گسترده و پرشور نمازگزاران تبریز تشییع شد.
مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پیکر مطهر شهید وحید نومی گلزار پس از اقامه‌ نماز شکوهمند جمعه بر روی دستان مردم مومن و انقلابی تبریز از مقابل مصلی اعظم امام خمینی (ره) تا میدان ساعت تشیع شد تا در گلزار شهدای وادی رحمت به خاک سپرده شود.


بنابراین گزارش، مراسم تشیع بعد از اقامه نماز بر پیکر شهید مدافع حرم وحید نومی گلزار در مصلی تبریز بعد از نماز جمعه تبریز، به امامت آیت الله مجتهد شبستری برگزار شد و مردم نمازگزار تبریز نیز بر پیکر این شهید بزگوار نماز گذاردند.


مردم شهید پرور تبریز با تشیع پیکر این شهید والا مقام پیمان خود را با آرمان های انقلاب تجدید کردند و آمادگی خود را برای ایثار و شهادت در راه ارزش های اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) فریاد زدند و با این اقدام مراتب تقدیر خود را از شهدا به نمایش گذاشتند.


پیکر شهید مدافع حرم؛ وحید نومی گلزار، ظهر امروز پس از
اقامه نماز جمعه، با حضور گسترده و پرشور نمازگزاران تبریز و با سر دادن شعار «هیهات منا الذله»، «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا» و شعار های مرگ بر«آل‌سعود» تشییع شد.


شهید «وحید نومی گلزار» از چند ماه پیش و همزمان با حمله سراسری نیروهای داعش به عراق برای دفاع از عتبات مقدسه این کشور وارد سامرا شده بود که در ظهر عاشورا (2 آبان 94) در ادامه عملیات نظامی مدافعان حرم برای بیرون راندن تروریستهای داعش از استان صلاح الدین به شهادت رسید.


بنابراین گزارش، عصر دیروز پیکر مطهر بسیجی شهید «وحید نومی گلزار در میان ا
ستقبال مسؤولان و مردم شهید پرور تبریز از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی وارد تبریز شد تا در میان دیگر شهدای بزرگ و والای انقلاب و جهاد جای گیرد.


بر اساس این گزارش، مراسم شام غریبان این شهید مدافع حرم، امشب از ساعت 19 تا 21 در محل  مسجد الصادق ولیعصر، با حضور مسؤولان استانی، علما، روحانیان، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم شهید پرور آذربایجان، برگزار خواهد شد.


گفتنی است پیش از این شهیدان عبدالصمد امام پناه (26 فروردین 75) از تبریز، علی کنعانی (13 اردیبهشت 92) از مراغه، شهید محمود رضا بیضایی (29 دی 92) از تبریز، شهید محرم علیپور (7 اردیبهشت 93) و شهید عباس عبدالهی (23 بهمن 93) از مرند، شهید حامد جوانی ( 5 تیر 94 ) و امین کریمی (1 آبان 94) از تبریز به مقام شامخ شهادت در راه آرمان های اسلام نائل گردیده اند./854/202/ب1

ارسال نظرات