۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۹۸۷۰۴
امام جمعه قزوین:

نشستن سر میز مذاکره با کشورهای حامی تروریست ساده‌لوحی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قزوین با بیان این که نشستن سر میز مذاکره برای حل مشکل تروریست با کشورهایی که خود به وجود آوردنده و حامی تروریست جهانی هستند ساده‌لوحی است، گفت آیا کسی شک دارد که داعش و تکفیری‌ها که به جان مسلمانان افتاده‌اند پرورش‌یافتگان مکر و حیله انگلیس و آمریکا هستند.
حجت الاسلام عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین در مسجد النبی(ص) با اشاره به سفر تیم وزارت امور خارجه ایران برای حضور در مذاکرات وین و حل مسأله تروریست، گفت: بر کسی پوشیده نیست که صحنه‌گردان این اجلاس آمریکاست و ما به جز موارد مورد تایید رهبر انقلاب مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت.

 

مذاکره با کشورهایی که خود حامی تروریست هستند ساده‌لوحی است

وی در ادامه تصریح کرد: نشستن سر میز مذاکره برای حل مشکل تروریست با کشورهایی که خود به وجود آوردنده و حامی تروریست جهانی هستند ساده‌لوحی است آیا کسی شک دارد که داعش و تکفیری‌ها که به جان مسلمانان افتاده‌اند پرورش‌یافتگان مکر و حیله انگلیس و آمریکا هستند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی با تاکید بر اینکه اگر کسی بدون حضور ایران نقشه‌ای برای منطقه بکشد نقشه‌اش نقش بر آب خواهد شد، گفت: ایران دارای نفوذ سیاسی و قدرت نظامی است و ما نباید بگذاریم از این جایگاه و قدرت ایران سوءاستفاده شود.  

 

امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه انگار عده‌ای اعتیاد به مذاکره پیدا کرده‌اند، گفت: برخی هنور تفاوت مذاکره مجاز و غیرمجاز را درک نکرده‌اند و هر چند که کلام رهبر انقلاب همواره برای ما حجت بوده اما تحلیل ما این است که وقتی ما با آمریکا به مذاکره می‌نشینیم برای حل معضل تروریست این خیانت به انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با اشاره به حکم اعدام شیخ نمر اظهار کرد: حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر از جمله مسائلی است که شیعیان جهان را نگران کرده است.

 

حکم اعدام شیخ نمر مورد اعتراض تمام آزادگان عالم است

وی افزود: این عالم شیعی به جرم مخالفت با حکومت سعودی حدود 3 سال است در زندان‌های این رژیم به سر می‌برد و قرار است حکم اعدام ایشان از سوی حاکم سعودی تایید شود.

 

امام جمعه قزوین با بیان اینکه تمام آزادگان عالم معترض به این حکم هستند، تاکید کرد: این حکم در حالی صادر می‌شود که عربستان در باتلاق جنگ نیابتی با یمن دست و پا می‌زند و آمریکا که طراح این میدان است درصدد است تا خود از جریان این اتفاقات دور کند.

 

کشتار در حج تمتع امسال موجب روسیاهی عربستان شد

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به روسیاهی عربستان در حج تمتع امسال خاطرنشان کرد: حکومت سعودی ننگ فجایع حج سال جاری و واقعه منا را در تاریخ حکومت‎داری خود دارد که با کشتار هزاران زائر همراه بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: زائران خانه خدا در سخت‌ترین شرایط و با بدترین وضعیت ممکن جان باختند و این ننگ ستون فقرات حکومت سعودی را خواهد شکست.

 

این مسؤول با اشاره به اینکه در کنار همه ننگ‌ها عربستان با وقاحت تمام و به شکل زننده‌ای از گروه‌های تکفیری و داعش حمایت می‌کند، گفت: همین موضوع عاملی برای سقوط رژیم منحوس آل سعود خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی ضمن هشدار و اخطار به حکومت عربستان تاکید کرد: موشک‌های ایران که در 500 متر زیرزمین ذخیره شده‌اند برای موزه نیست و اگر عربستان به شیطنت‌های خود ادامه دهد این موشک‌ها کاخ آل سعود را هدف قرار خواهد داد.

 

سفر وزیر اسبق انگستان به ایران عین نفوذ است

وی با اشاره به سفر به اصطلاح تفریحی «جک استراو» وزیر خارجه اسبق انگلیس به استان‌های ایران تصریح کرد: ما این سفر را تفریحی ندانسته و آن را عین نفوذ می‌دانیم چراکه انگلستان حیله‎گر در طول تاریخ خائن بودن خود را اثبات کرده است.

 

امام جمعه قزوین با اشاره به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان و دانش آموزان پیرو خط امام ابراز کرد: ما وظیفه داریم که امسال کوبنده‌تر از سال گذشته با توجه به تهدیداتی که اخیرا استکبار جهانی داشته است فریاد مرگ بر آمریکا را سر دهیم و از آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها خواستاریم که شرایط را فراهم کنند تا شعار مرگ بر آمریکا در کلاس‌های درس و دانشگاه به گوش دشمنان ایران اسلامی برسد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با بیان اینکه خداوند تاکید دارند که من همراه اهل تقوا هستم، اظهار کرد: خداوند وعده داده است که آینده جهان در دست اهل خوبی خواهد بود همان‌هایی که تقوا پیشه می‌کنند و اهل ذکر هستند.

 

پیروزی‌های جهان اسلام مدیون نهضت اباعبدالله است

وی با تاکید بر اینکه انسان همواره باید از قرآن کریم نیرو و توان بگیرد، خاطرنشان کرد: در غیر اینصورت دنیاپرستان و جاذبه‌های دنیایی ادمی را به دام خواهند انداخت.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه تصریح کرد: اگر می‌خواهیم همراهی خداوند را در زندگی داشته باشیم باید همراه کتاب خدا باشیم؛ آن‌هایی که با خداوند همراه بوده‌اند مفید زندگی کرده‌اند.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه عده‌ای هستند که تمام جهان مدیون وجود ان‌ها هستند، ابراز کرد: امام حسین(ع) در آخرین لحظات عمر بابرکت خود عرضه می‌دارند که خدایا راضی به رضای تو و تسلیم امر تو هستم و این نتیجه زندگی کسی است که با خدا همراه بوده است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان گفت: امام حسین(ع) پیروز عالم شد و امروز اگر اسلام در جهان پیروزی به دست می‌آورد مدیون نهضت اباعبدالله است./955/201/ب1

ارسال نظرات