۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۹۸۸۳۳

فعالیت 90 مبلغ در شهرستان دورود

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود گفت: تا پایان ماه محرم، 90 مبلغ در مناطق گوناگون این شهرستان مشغول فعالیت تبلیغی خویش هستند.
اعزام مبلغان به مناطق محروم در ماه محرم

حجت‌الاسلام محمدرضا تقویان، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن باید فعالیت های تبلیغی ما نیز روز به روز تقویت یابد.


وی با اشاره به این که دشمنان در جهت ترزیق فرهنگ غربی در جامعه و کم رنگ کردن ارزش های دینی در جامعه از ابزارهای گوناگونی همچون ماهواره، فضای مجازی و صدها شبکه های اجتماعی دیگر با هدف انحراف جوانان استفاده می کنند، افزود: در این راستا وظیفه ما و دیگرنهادهای فرهنگی بسیار سنگین است.


حجت الاسلام تقویان حضور مبلغان در جامعه و بین جوانان را امری مهم در جهت آگاه سازی نسل جوان در برابر دسیسه های فرهنگی دشمن بیان کرد و عنوان داشت: انتظار می رود خانواده ها نیز در این راستا با نهادهای فرهنگی همکاری داشته باشند.


وی خانواده را مهم ترین و اصلی ترین کانون تربیت جوانان بیان کرد و اظهار داشت: این نهاد با آگاهی کامل باید از ورود ابزارهای فرهنگی دشمن همچون ماهواره به کانون خانواده جلوگیری کند.


رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت در ادامه با بیان این که هرچه داریم از محرم و صفر است، افزود: این ایام فرصت تبلیغی مناسبی برای خنثی سازی دسیسه های فرهنگی دشمن است.


وی با اشاره به این که مبلغان اعزامی از ابتدای ماه محرم فعالیت تبلیغی خویش را آغاز کرده اند، خاطرنشان کرد: در شهرستان دورود 90 مبلغ بومی و غیر بومی مشغول فعالیت هستند.


حجت الاسلام تقویان هدف از اعزام مبلغان را زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی، تبلیغ و ترویج شعائر و آموزه های دینی و افزایش آگاهی نسل جوان در برابر توطئه های فرهنگی دشمن است.


وی یادآور شد: گفتمان‌های دینی در مدارس و دانشگاه‌ها با حضور مبلغان اعزامی تا پایان ماه محرم برگزار می شود.


رییس تبلیغات اسلامی دورود با بیان این که قیام عاشورا برای ما درس های فراوانی دارد، افزود: تبیین پیام های این حادثه بزرگ تاریخی بهترین عامل در جهت مقابله توطئه های دشمن است./9451/303/ب1

ارسال نظرات