۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۲۹۹۰۳۸
رییس تبلیغات اسلامی دلفان:

تسخیر لانه جاسوسی نقطه عطفی در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی دلفان با گرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه گفت: تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام راحل نقطه عطفی در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی است.
يوم الله 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید نصرت اله موسوی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، صبح امروز درجلسه ستاد اجرای مراسم 13آبان این شهرستان گفت: جوانان در یوم الله 13 آبان ماه نقش بسزایی ایفا کردند.


وی با تأکید بر لزوم گرامیداشت 13 آبان ماه افزود: این روز یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن نقش مهمی داشته است.


حجت الاسلام موسوی 13 آبان ماه را نماد و سمبل غیرت دانست و عنوان داشت: از خودگذشتگی ملت ایران به ویژه جوانان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا داشت.


وی در ادامه با اشاره به سخنان و تعبیر امام خمینی(ره) از آمریکا یادآور شد: امام راحل آمریکا را ببر پوشالی می نامید.


رییس تبلیغات اسلامی دلفان با بیان این که تعبیر امام خمینی(ره) از آمریکا موجب حرکت‌های انقلابی در جهان شد، خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام(ره) نقطه عطفی در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی است.


وی با تأکید بر هوشیاری علیه توطئه های فرهنگی دشمن و جلوگیری از نفوذ فرهنگی آنان اظهار داشت: از مهم ترین اهداف برگزاری راهپیمایی 13 آبان تبدیل کردن تفکر استکبار ستیزی به فرهنگ عمومی است.


حجت الاسلام موسوی با اشاره ه تجمع هرساله دانش آموزان، دانشجویان و آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان تصریح کرد: این تجمع نشان از پرچم‌داری قشر آگاه جامعه در مسیر حفظ حالت تهاجمی انقلاب نسبت به دشمنان نظام و انقلاب است.


وی در ادامه تقویت روحیه خودباوری در ملت ایران را از دیگر اهداف برگزاری راهپیمایی 13 آبان ماه بیان کرد و خواستار حفظ این راه از سوی دانشجویان و دانش‌آموزان شد.


رییس تبلیغات اسلامی دلفان با یادآوری به این که هرسال ملت مسلمان ایران به‌ ویژه جوانان این مرز و بوم در برگزاری راهپیمایی شکوهمند 13 آبان ماه پیشگام هستند، ادامه داد: امسال نیز با حضور یکپارچه‌ خود در این راهپیمایی، سران استکبار را سرافکنده می‌کنند./9459/203/ب1

ارسال نظرات