۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۲۹۹۱۹۰
استاد حوزه علمیه:

باید مراقب نقشه‌های دشمن برای نفوذ در کشور بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله مکارم شیرازی در مازندران با اشاره به طرح های غرب به ویژه آمریکا برای نفوذ در کشور، گفت: باید مراقب نقشه های دشمن برای نفوذ در کشور بود و دست دادن و لبخند زدن به دشمن جز شکست و از دست دادن منافع ملی حاصل دیگری در پی نخواهد داشت.
حبيب الله رسولي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حبیب الله رسولی مسؤول دفتر آیت الله مکارم شیرازی امروز عصر در جمع طلاب شهرستان بابل با اشاره به شروط مقام معظم رهبری در اجرای برجام، گفت: مقام معظم رهبری با هوشمندی و تدبیر دقیق خود اجرای برجام را با چند شرط مهم وتاثیر گذار مورد پذیرش قرار دادند و مسؤولان نیز مکلف به اجرای دقیق این دستورات هستند.

 

وی افزود: دستورات مقام معظم رهبری هم به عنوان یک دستور قانونی و هم یک دستور شرعی باید مورد توجه و التزام مسؤولان باشد.

 

استاد حوزه علمیه لزوم وحدت و ایجاد بستر آرامش برای کشور را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: همه مردم و مسؤولان باید با محور قرار دادن ولایت فقیه، از دو دستگی و تنش در کشور که موجب خوشحالی دشمنان می شود، پرهیز نمایند.

 

وی ادامه داد: متأسفانه در سایه برخی غفلت ها دشمنان برای نفوذ در کشور امیدوار شده اند و برای پسابرجام طرح ها و نقشه های دقیقی را طراحی کردند.

 

حجت الاسلام رسولی توجه به آرمانهای امام راحل و شهدا را برای ادامه مسیر انقلاب یک تکلیف و وظیفه ملی و دینی خواند و تاکید کرد: ایستادگی بر مواضع اصولی و حق طلبانه نظام جمهوری اسلامی و مبارزه با ظلم و استکبار در جای وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل و شهدا موج می زند.

 

وی افزود: باید مراقب نقشه های دشمن برای نفوذ در کشور بود و دست دادن و لبخند زدن به دشمن جز شکست ما و از دست دادن منافع ملی حاصل دیگری در پی نخواهد داشت.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به نگرانی های مکرر مقام معظم رهبری در این ایام و لزوم هوشیاری نیروهای انقلاب در این برهه تاریخی، گفت: منافع ملت ایران و آرمانهای الهی جمهوری اسلامی در تضاد کامل با منافع شیطانی آمریکا در منطقه و جهان است و نباید فریب لبخندها و تاکتیک های ظاهری دشمن را خورد.

 

نماینده آیت الله مکارم شیرازی به آشتی ناپذیری جبهه حق و باطل در طول تاریخ بشریت پرداخت و تاکید کرد: باید با درس گرفتن از تاریخ کشور و دیگر کشورهایی که دست دوستی با آمریکا دادند، با اقتدار و سربلندی از این پیچ مهم تاریخی عبور کنیم.

 

وی ادامه داد: امروز چشم مستضعفان و آزادیخواهان دنیا به جمهوری اسلامی ایران است و با قدرت برای تقویت جبهه مقاومت تلاش کنیم زیرا پیروزی های ما در سایه اطاعت کامل از ولایت و الطاف الهی به دست می آید.

 

حجت الاسلام رسولی تلاش برای توانمندسازی های داخلی و اتکا بر نیروهای با استعداد داخلی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: امروز به جای توجه به کشورهای خارجی و گشایش های بیرونی اقتصاد، باید زیر ساخت های اقتصادی را با تکیه بر نیروهای مستعد داخلی توانمند ساخت./1313/202/ب3
 

ارسال نظرات