۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۲۹۹۲۴۵
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر:

بسیج دانش‌آموزی سنگر اول دفاع در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیج دانش‌آموزی با بقیه اقشار بسیج متفاوت است، گفت: بسیج دانش‌آموزی سنگر اول دفاع مقدس در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، جمعی از بسیجیان فعال بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر به همراه ریس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر و ریس سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر عصر امروز با آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر دیدار کردند.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری در این دیدار با اشاره به عرصه‌های مهم انقلاب اسلامی ایران گفت: تربیت دانش آموزان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های انقلاب اسلامی ایران است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمن همیشه در طراحی خود برای سه عنصر زمانی معاصر، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی می کند افزود: ولی هدف اصلی آن براندازی یک انقلاب در دراز مدت است.

 

وی ادامه داد: جوان و نوجوان محور خانواده‌ها و آینده کشور است و دشمن برای تهاجم فرهنگی به صورت ویژه به آن نگاه می‌کند.

 

بسیج دانش‌آموزی سنگر اول دفاع مقدس در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است

امام‌جمعه بوشهر با اشاره به اینکه بسیج دانش‌آموزی با بقیه اقشار بسیج متفاوت است، تأکید کرد: بسیج دانش‌آموزی سنگر اول دفاع مقدس در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است و کار بزرگی را انجام می‌دهد.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های یک کشور هستند و همیشه باید به مسؤولان پیشنهاد و انتقاد در برسی و در قالب منصفانه بیان کنند.

 

وی تأکید کرد: دانش آموزان نامه اخیر رهبر انقلاب به رییس جمهور در خصوص برجام را تحلیل و تبیین و آن از مسؤولان مطالبه کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: حفظ و صیانت از هویت و اندیشه ملی جوانان و نوجوانان، تقویت روح انقلابی گری با بصیرت، ولایت مداری و صیانت از حریم ولایت، امر به معروف و نهی از منکر از وظایف بسیج دانش‌آموزی است.

 

وی با بیان اینکه حدود 80 درصد پروژه براندازی نظام در فتنه 88 اجرا شد خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب با بصیرت دهی در سطح جامعه ایجاد کردند، جلوی به ثمر رسیدن فتنه را گرفتند و اگر فتنه 88 محقق می‌شد، الآن این نظام مثل گرجستان متلاشی شده بود.

 

افکار مقام معظم رهبری سال‌ها جلوتر از زمان است

امام‌جمعه بوشهر بیان داشت: افکار مقام معظم رهبری سال‌ها جلوتر از زمان است و این برای ما یک نعمت است.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به حضور فعال دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان گفت: یکی از وظایف بسیجیان انسجام و حضور در صحنه‌ها است و در راهپیمایی 13 آبان نباید کسی در منزل باشد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به نفوذ فرهنگی دشمن در پسا برجام گفت: هر کسی که گفت مک‌دونالد در کشور بیاید، بدانید وضعیت آن خراب است.

 

محور تمام برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی استکبار ستیزی است

در ابتدای این دیدار، مهراب کیانی مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های مسؤول دانش‌آموزی استان گفت: بسیج دانش‌آموزی استان نقش‌های خوبی در حوزه تربیتی دانش آموران برداشته است و بیش از 700 حلقه صالحین در فضای دانش آموزان و مدارس کل استان دارد.

 

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر افزود: 13 هزار دانش‌آموز از استان به راهیان نور اعزام شدند و تأثیرات ویژه‌ای را در بین دانش آموزان مشاهده کردیم.

 

کیانی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی، اردوهای جهاد سازندگی است که به فضای بسیج دان آموزی اضافه‌شده است و دانش آموزان تجربه سازندگی را در خود احساس کردند.

 

وی اظهار داشت: در بحث علمی، طرح آیه‌های تمدن و لیگ‌های علمی در حال برگزاری است و مباحث جنگ نرم را وارد درس آمادگی دفاعی در مدارس کردیم.

 

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر تأکید کرد: محور تمام برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی استکبار ستیزی است که دانش‌آموزانی با روحیه انقلابی پرورش یابند./846/202/ب1

ارسال نظرات