۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۲۹۹۵۰۳
عصر امروز در مراسمی؛

مسؤول جدید سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورای آذربایجان شرقی معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه‌ مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با حضور هیأت مدیره تشکل‌های صنفی مطبوعات، فعالان عرصه خبر و فرماندهان سپاه استان برگزار شد.
سيدمسعود نقيب، مسؤول سازمان بسيج رسانه سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه‌ مسؤول سازمان بسیج رسانه با بیان این‌که وضعیت انقلاب در شرایط فعلی خاص و حساس است، اظهار داشت: هر گونه اقدام فعلی در آینده ایران اسلامی تأثیرگذار خواهد بود.


وی با تأکید بر این‌که از اول انقلاب تاکنون در مراحل مختلف استکبار جهانی تلاش‌های زیادی را برای ایجاد سدی در برابر سیل خروشان ملت ایران داشته است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در برابر اسلام مرتجع و سکولار آمریکایی قرار دارد، طبیعی است که آمریکا هیچ‌گاه راضی به تداوم این انقلاب نباشد.


سردار کریمیان ادامه داد: ایران اسلامی 37 سال سراسر از حماسه‌های مختلف را ایجاد و در برابر توطئه‌های دشمن که در قالب سناریوهای مختلف طراحی می‌شد، ایستادگی کرد، هر یک از این توطئه‌ها به تنهایی برای سقوط یک نظام کافی بود. در این 37 سال نه تنها به نظام خدشه‌ای وارد نشد بلکه موجبات تقویت نیز فراهم شد.


فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که عده‌ای در فضای رسانه‌ای به دنبال جریان سازی هستند و می‌گویند اصول امام خمینی(ره) در حال خدشه‌دار شدن است، گفت: این افراد اصلا به اصول امام اعتقادی ندارند و تنها سنگ امام راحل را به سینه می‌زنند، در اظهارات آنان نقل قول‌های یک سویه صورت می‌گیرد و هیچ کدام طبق سند نیست.


وی اسلام آمریکایی را خواسته‌ مرفهین بی درد و به ظاهر روشنفکر دانست و خاطرنشان کرد: اسلام ناب محمدی نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا است، این اسلام در برابر یزیدیان زمان ایستاده و با سلطه و استکبار مبارزه می‌کند، کسی که از کد خدا می‌ترسد و به او دل بسته است به سعادت نخواهد رسید.


سردار کریمیان افزود: امام راحل بارها مخالفت خود را با استکبار صریحا اعلام کرد، حال برخی می‌گویند اگر وضعیت مردم را در آن زمان می‌دانستند از خیلی چیزها جلوگیری می‌شد، در اینجا لازم است بیانات امام راحل را خبرگان تجزیه و تحلیل کنند تا ابهامات رفع شود، از آنجایی که ما ضعیف عمل کردیم دشمنان صحنه گردانی می‌کنند.


وی افزود: نمی‌شود شام را با معاویه خورد و نماز را با علی خواند، تمجید از حق و باطل نفاقی است که برخی دچار آن شده‌اند. کسانی که دم از انقلاب می‌زنند باید مشخص کنند در کجا قرار دارند و طرفدار چه کسی هستند. اگر راه‌های نفوذ را باز بگذاریم و استقلال کشور زیر سوال برود آن زمان اصول امام راحل زیرپا خواهد رفت.


همچنین مختار خوش پیمان، مسؤول سابق بسیج رسانه سپاه عاشورا در سخنانی به ارایه گزارشی از عملکرد بیش از سه ساله خود در این سازمان پرداخت و اظهار داشت:  از سال 91 تا کنون 417 نفر از خبرنگاران در بسیج رسانه عضو شدند و از لحاظ آماری آذربایجان‌شرقی بیشترین تعداد خبرنگاران بسیجی را در کشور دارد.


سیدمسعود نقیب، مسؤول جدید سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورای آذربایجان شرقی نیز در سخنانی با بیان این‌که اکثر قرب به اتفاق خبرنگاران استان بسیجی هستند و بسیجی‌وار فعالیت دارند، گفت: جنگ نرم دشمن روز به روز شدیدتر می‌شود و با همیاری همه بسیجیان ما می‌توانیم در برابر این جنگ  و آمریکا ایستادگی کنیم.


گفتنی است، در پایان این مراسم با اهداف هدایایی از تلاش مختار خوش‌پیمان تجلیل به عمل آمد و در حکمی از سوی فرمانده سپاه استان، سیدمسعود نقیب که سابقه چندین دهه در عرصه مطبوعات، سیاست، فرهنگ و ادب دارد، به عنوان مسؤول بسیج رسانه سپاه عاشورای آذربایجان شرقی معرفی شد./935/202ب2

ارسال نظرات