۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۲۹۹۵۷۳
آیت الله لاریجانی در جمع خبرنگاران:

رفع کاستی های در حوزه قضایی مهم ترین هدف سفرم به مازندران است

خبرگزاری رسا ـ رییس قوه قضاییه با اشاره به سفر سه روزه خود به مازندران گفت: در این سفر مسائل قضایی و مشکلات دادگستری ها و سازمان های تابعه قضایی استان مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم برای رفع آنها صورت خواهد گرفت.
آيت الله آملي لاريجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه در بدو ورود به ساری در جمع خبرنگاران در فرودگاه ساری با اشاره به سفر سه روزه خود به مازندران گفت: در این سفر مسائل قضایی و مشکلات دادگستری ها و سازمان های تابعه قضایی استان مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم برای رفع آنها در حد توان صورت خواهد گرفت.

 

وی  با بیان این که تلاش ما در سفر به مازندران بررسی و رفع کاستی ها است، افزود: تلاش داریم با رفع کمبودها و کاستی ها زمینه ای را فراهم کنیم تا شاهد تحول در دادگستری و سازمان تابعه دستگاه قضایی و همچنین سیر رسیدگی به پرونده ها در دادگستری ها باشیم.

 

رییس دستگاه قضا با اشاره به این که قبل از حضورم مسائل و مشکلات استان از سوی کارشناسان و مقامات قضایی مورد بررسی قرار گرفته است، بیان داشت: امیدواریم این سفر زمینه منشأ خدماتی برای استان باشد.

 

آیت الله آملی لاریجانی همچنین از دیدار با روحانیان، خانواده های شهدا و مسؤولان استان در این سفر سه روزه خود به مازندران خبر داد.

 

به گزارش رسا، آیت الله آملی لاریجانی تا دقایقی دیگر با حضور در گلزار شهدای ساری به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهد کرد.

 

گفتنی است، شرکت در همایش قرآنی که در مصلای امام خمینی(ره) ساری در حال برگزاری است نخستین برنامه رسمی آیت الله لاریجانی در نخستین سفر خود به مازندران است./950/پ202/ج

ارسال نظرات