۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۲۹۹۸۲۱
مدیر حوزه علمیه بابل:

فریاد مرگ بر آمریکا میثاق ملی ما برای مقابله با استکبار است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه بابل با اشاره به سابقه مبارزه ملت ایران با آمریکا، گفت: برخلاف برخی از چهره های نفوذی دشمنان و برخی از افراد غافل داخلی که سعی در بزک کردن چهره آمریکا دارند، فریاد مرگ بر آمریکا به میثاق ملی ما ایرانیان برای مقابله با استکبار تبدیل شده است.
عبدالعلي پور اکبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر، مدیر حوزه علمیه شهرستان بابل امشب در جمع طلاب بسیجی بابل با اشاره به توطئه های آمریکا به عنوان نماد استکبار در دنیای معاصر، گفت: آمریکا در طول حیات خود در ادامه سیاستهای سلطه جویانه انگلیس در صدد غارت کشورها و تحمیل قدرت خود بر مردم به ویژه ملت های مسلمان بوده است.

 

وی یکی از روش های سلطه جویی را بر ملتها از طریق نفود در بین نخبگان و اثرگذاران جامعه هدف برشمرد و افزود: نفوذ و هجمه های فرهنگی علیه کشورمان از اول تاریخ تا به الان را  به وسیله مغزهای متفکر دانست و اذعان کرد: نخستین گام برای نفوذ دشمن درجامعه ترویج افکار غرب گرایانه است که بیان ضعف ملت خود و اذعان به قدرت برتر استکبار نخستین ثمره این اتفاق در بین نخبگان و مسؤولان محسوب می شود.

 

استاد حوزه علمیه هوشیاری و کرامت نفس در بین خواص را موجب ایستادگی و مقاومت یک ملت در برابر نمایش قدرت استکبار عنوان و خاطرنشان کرد: مهم ترین سنگر مقابله با نفوذ دشمن و رصد توطئه های آن در این عرصه را خواص تشکیل می دهند.

 

وی ادامه داد: خواص اهل درد و با بصیرت تنها سد راه دشمن در طول تاریخ هستند و عوام چشمانشان را به نظرات و واکنش های خواص می دوزند.

 

حجت الاسلام پور اکبر فتنه 88  را نمونه برجسته نفوذ دشمنان به ویژه آمریکا در بین برخی از عناصر داخلی دانست و تصریح کرد: فتنه 88 نشان داد که بر اساس تعالیم و هدایت های هوشمندانه ولایت، برعکس دیگر نقاط جهان، عوام بسیار پیشروتر و با بصیرت تر از خواص در صحنه و میدان مقابله با توطئه دخالت مزدوران استکبار وارد حاضر شوند.

 

وی افزود : سکوت و بی تفاوتی خواص و بعضی از مواقع حمایت آن ها از فتنه گران هزینه سنگینی بر جامعه وارد کرد و امروز نیز مردم باید هوشمندانه و با چراغ بصیرت، فعالیت عوامل نفوذی را درکشور رصد کنند.

 

 مدیر حوزه علمیه بابل قدرت تصمیم گیری، مقابله، جرات اقدام عملی، داشتن بصیرت و آگاهی را یک امر مهم برای آحاد دوستداران مکتب امام خمینی دانست و تاکید کرد: در کنار داشتن بصیرت، باید قدرت تصمیم گیری و اقدام عملی برای مقابله با نقشه های دشمنان داشت و در مقابل آن ایستادگی کرد.

 

وی ادامه داد: برخلاف برخی از چهره های نفوذی دشمنان و برخی از افراد غافل داخلی که سعی در بزک کردن چهره آمریکا دارند فریاد مرگ برآمریکا میثاق ملی ما ایرانیان برای مقابله با استکبار است.

 

حجت الاسلام پوراکبر به سابقه مخالفت علنی امام راحل با دخالت های آمریکا در ایران اشاره کرد و گفت: امام راحل از نخستین روزهای مبارزه خود علیه رژیم ستمشاهی همواره مخالفت علنی خود را با آمریکا و اعلام کرد و این قدرت برتر انقلاب اسلامی بود که ابهت امریکا را در جهان شکست.

 

وی ادامه داد: آمریکا به دنبال بازسازی چهره خود در دنیا با همراهی برخی از عوامل نفوذی در ایران است تا پرچم مبارزه نظام اسلامی با آمریکا پایین کشیده شود.

 


مدیر حوزه علمیه شهرستان بابل با بیان این مطلب که فریاد مرگ بر آمریکا در ایران در روز مبارزه با استکبار جهانی رساتر از گذشته فریاد زده می شود، خاطرنشان کرد: ملت ایران یکصدا در روز مبارزه با استکبار جهانی فریاد مرگ بر آمریکا را رساتر از گذشته در جهان طنین انداز می کند و علم مبارزه با شیطان بزرگ در ایران برافراشته از گذشته در سراسر جهان به نمایش در می آید./1313/202/ب1

ارسال نظرات