۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۳۰۰۶۹۹
امام جمعه شبستر:

عده‌ای در داخل هنوز توهم خوش‌خدمتی آمریکا به ایران را دارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که عده‌ای در داخل هنوز توهم خوش‌خدمتی آمریکا به ایران را دارند، گفت: توطئه نفوذ از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران وجود داشته است، اما باید دانست که مسأله برجام نباید بهانه و فرصتی برای آمریکا در جهت تحقق سیاست شوم نفوذ در انقلاب باشد.
حجت الاسلام علي محمدزاده

حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دوران پساتحریم اظهار داشت: این‌که عده‌ای خیال می کنند این دوران آغازی برای گشودن دروازه واردات از غرب و آمریکاست، سخت در اشتباه هستند.


وی با بیان این‌که تمامی منافع آمریکا و غرب از صادرات به ایران، صرف جنایت در خاورمیانه و کشتار مسلمانان می شود، خاطرنشان کرد: هنوز عده‌ای مسأله نفوذ آمریکا را جدی نگرفته اند و خیال می کنند آمریکا بهترین خیرخواه بین‌المللی برای ایران اسلامی است، مگر می شود تاریخ جنایاتی آمریکایی فراموش شود.


عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به جنایت های آمریکا در تاریخ انقلاب اسلامی تصریح کرد: منشاء و بانی تمام فتنه ها، توطئه‌ها و جنایاتی که علیه ایران اسلامی صورت گرفته است، آمریکاست و در صورتی که آمریکا سیاستش را تغییر دهد امنیت و آرامش در تمام دنیا برقرار می شود.


امام جمعه شبستر با بیان این‌که تمامی سیاست‌های آمریکا و غرب در راستای تأمین امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی است، گفت: دشمن تلاش می کند در زمینه های مختلف از جمله اقتصاد و فرهنگ نفوذ کند و باید توجه کرد که برجام زمانی  مورد قبول ملت است که شروط رهبری در آن مدنظر قرار گیرد.


حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به نامه مقام معظم رهبری در خصوص برجام یادآور شد: این نامه وظیفه دولت، مجلس و ملت را مشخص کرد و روند برجام ایمن تر شد و لازم است دولت دقت کند که با برجام اجازه نفوذ و سلطه دوباره به دشمن ندهیم، چراکه در غیر این صورت داشته‌های فعلی را نیز از دست خواهیم داد.


وی تصریح کرد: توطئه نفوذ از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران وجود داشته است، اما باید دانست که مسأله برجام نباید بهانه و فرصتی برای آمریکا در جهت تحقق سیاست شوم نفوذ در انقلاب باشد، متأسفانه عده‌ای در داخل هنوز توهم خوش‌خدمتی آمریکا به ایران اسلامی را دارند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی ادامه داد: به جرأت می توان گفت؛ راهپیمایی 13 آبان امسال حاوی پیام تاریخی ملت شجاع، استکبارستیز و عاشورایی ایران به استکبار و سردمدار آن آمریکای جنایتکار در نفی هرگونه سلطه و نفوذ در ارکان ملت، کشور، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود./935/302/ب2

ارسال نظرات