۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۳۰۰۷۰۶
نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس:

مهم‌ترین مشکل استان فارس از گذشته تاکنون بحث اشغال است

خبرگزاری رسا ـ نماینده شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین با بیان این‌که مهم‌ترین مشکل استان فارس از گذشته تاکنون بحث اشغال است، گفت: آمار بیکاری در این سه شهرستان بیش از ۳۰ درصد است.
بيکاري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، نادر فریدونی نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس بعد از ظهر شنبه در دیدار مجمع نمایندگان فارس با آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس تأکید کرد: باید به دنبال کلید راه حل این مشکلات باشیم در حالی که وضعیت استان فارس به هیچ عنوان مناسب نیست.
 
وی تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل استان فارس از گذشته تاکنون بحث اشغال است که اگر امروز در استان فارس آمار بیکاری 20 درصد است در سه شهرستان قیر و کارزین، فراشبند و فیروزآباد بیش از 30 درصد است.
 
نماینده شهرستانهای فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین تاکید کرد: آنچه که در این استان می تواند نجات دهنده از بیکاری باشد توجه به سرمایه گذاری است که در این راستا نیز با مشکلات فراوانی مواجه هستیم.
 
فریدونی ادامه داد: موانع بر سر راه سرمایه گذاران به حدی است که این افراد تمایلی برای ادامه فعالیت در استان فارس ندارند در حالیکه به راحتی در استانهای دیگر به آنها اجازه فعالیت داده می شود.
 
وی ادامه داد: تشریفات ادارای و دیگر موانع بر راه سرمایه گذاری باید برداشته شود اگر خواهان توسعه و اشتغال هستیم.
 
در ادامه نماینده شهرستان آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: استان فارس تمامی نگاه ها سیاسی است و در این وضعیت نمی توان انتظار توسعه و پیشرفت داشت.
 
رحیم زارع تاکید کرد: مرکز استان توجه مناسبی به شهرستانها ندارد و در حالیکه نخبگان زیادی در شهرستانهای مختلف فارس هستند که به راحتی می توانند به عنوان مدیر کل فعالیت کنند.
 
وی تصریح کرد: باید به کار تیمی اعتقاد داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات استان را حل کنیم و اگر اعتماد نداشته باشیم هیچ حرکت بزرگی انجام نمی شود همانگونه که امروز از استان بزرگ فارس تنها یک نفر در هیئت دولت حضور دارد./839/202/ب2
ارسال نظرات