۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۰۱۰۸۶
مدیر حوزه‌های علمیه لرستان خبر داد؛

توسعه مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان از توسعه فضای اداری و آموزشی مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت خبر داد.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: باتوجه به مشکلات برخی مدارس علمیه استان در راستای فضای آموزشی و یا استیجاری بودن فضای مدرسه در این راستا تمهیداتی صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به این که مدرسه علمیه رضویه خرم آباد امسال فاز نخست آن به بهره برداری رسید، افزود: هم اکنون طلاب در این مدرسه در حال تحصیل هستند.

 

حجت الاسلام مبلغی تصریح کرد: مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با زیربنای سه هزار و 465 متر مربع در 5 طبقه و حدود 100 حجره در ابتدای سال تحصیلی حوزه افتتاح شد.

 

وی با بیان این که توسعه مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا از دیگر کارهای عمرانی حوزه های علمیه لرستان است، عنوان داشت: این مدرسه نیز با زیربنای بیش از 554 متر مربع در دو طبقه تا کنون 92 درصد رشد فیزیکی داشته است.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان افزود: توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد و رضوی شهرستان الشتر از دیگر کارهای عمرانی مهم مرکز مدیریت استان است. 

 

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی اداری و رفاهی مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت اظهار داشت: توسعه این مدرسه از دیگر فعالیت های مهم عمرانی است.

 

حجت الاسلام مبلغی بیان داشت: در جهت توسعه مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت ملک همجوار این مدرسه خریداری شده است.

 

وی تصریح کرد: با خریداری ملک همجوار مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت بیش از 323 متر مربع به فضای مدرسه اضافه خواهد شد.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان یادآور شد: بنا به درخواست مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم در آینده این نزدیک در فضای خریداری شده عملیات ساخت استادسرای مدرسه علمیه کوهدشت آغاز می شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد که با توسعه فضای آموزشی، اداری و رفاهی حوزه های علمیه لرستان شاهد رشد روز افزون فعالیت مدارس علمیه، طلاب و همچنین جذب بیشتر طلاب در مدارس علمیه باشیم./9459/302/ب3

ارسال نظرات