۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۳۰۱۴۱۰
روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی قم خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت نام کارگاه‌های اقتباس دراماتیک از قرآن

خبرگزاری رسا ـ مهلت ثبت نام سلسه کارگاه‌های اقتباس دراماتیک از قرآن تا 25 آبان سال جاری تمدید شد؛ شرکت در دوره‌های متوسطه و پیشرفته‌ی این کارگاه منوط به قبولی در آزمونی است که در پایان دوره مقدماتی برگزار می‌شود.
اقتباس دراماتيک از قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا، مهلت ثبت نام سلسه کارگاه‌های اقتباس دراماتیک از قرآن تا 25 آبان سال جاری تمدید شده است که این دوره با حضور اساتید شناخته‌ این رشته برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، محمد علی خبری، سید محمد حسین فدایی حسین، محمد رضا آزاد و اساتید دیگر این رشته در این کارگاه حضور پیدا می کنند.

 

حضور در نخستین دوره این کارگاه که در سطح مقدماتی و در 3 تا 5 جلسه برگزار خواهد شد، برای عموم علاقمندان آزاد است؛ شرکت در دوره‌های متوسطه و پیشرفته‌ی این کارگاه منوط به قبولی در آزمونی است که در پایان دوره مقدماتی برگزار می‌شود.

 

کلیاتی پیرامون ویژگی‏های ادبیات داستانی و ادبیات نمایشی، شباهت‏ها و تفاوت‏ها، سبک‏های نوشتاری در ادبیات داستانی و نمایشی، چگونگی گزینش عناصر دراماتیک از ادبیات، کلیاتی پیرامون اقتباس ادبی و راه‏کارهای آن، شیوه‏‌های تبدیل متن ادبی به درام، بررسی نمونه‌‏های موفق از آثار اقتباسی، مباحثی هستند که در دوره مقدماتی ارائه می‌شود.

 

علاقمندان برای ثبت نام در این کارگاه می‌توانند تا تاریخ 25 آبان ماه سال جاری، از ساعت8 تا 14 با شماره 37731852 تماس حاصل نمایند و یا به واحد آموزش حوزه هنری استان قم به نشانی خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه 23، پلاک 8 مراجعه نمایند./840/د101/ف

 

منبع: روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم

 

ارسال نظرات