۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۳۰۱۶۷۶
نماینده ولی فقیه در فناوری و اطلاعات سپاه پاسداران:

شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم از مکتب عاشورا الهام گرفته‌اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در فناوری و اطلاعات سپاه پاسداران با بیان اینکه امام حسین‌(ع) رهبر و مقتدای همه شهیدان است، گفت: شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم از مکتب عاشورا الهام گرفته‌اند.
حجت الاسلام نعمت الله فخري آيت الله مهمان نواز- ديدار با مديرکل کتابخانه هاي عمومي خراسان شمالي حجت الاسلام قدرتي- رييس کل دادگستري خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، مراسم یادواره شهدای مدافع حرم و گرامیداشت یاد و خاطره نخستین شهید مدافع حرم شهید رسول پورمراد به همت حوزه علمیه قزوین و سازمان بسیج طلاب و روحانیون پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، طلاب، اساتید، مدیران مدارس علمیه و خانواده معظم شهدا در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام نعمت‌الله فخری، نماینده ولی فقیه در فناوری و اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از دست اندرکاران این مراسم، گفت: مراسم یادواره این شهدای ارزشمند مدافعین حرم بیانگر این است که همچنان ملت با بصیرت و متدین ایران اسلامی از آرمان‌های والای شهدا صیانت و پاسداری می‌کنند.

 

وی به شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور به ویژه در استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: استان قزوین یکی از شهرهای ممتاز در این کشور محسوب شده و در همه عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشتاز و پیشگام بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در فناوری و اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: این استان شهدای ارزشمندی همانند شهید بابایی، شهید لشگری، شهید رجایی را تقدیم این خاک مقدس کرده است که این شهدا از افتخارات ارزشمند و ماندگار ایران اسلامی هستند.

 

ملت ایران گوش به فرمان رهبری هستند

این مسؤول بیان کرد: شهر قزوین از وجود علما و مجتهدین ارزشمندی نظیر آیت‌الله شیخ هاشم مدرس قزوینی، مرحوم حجت‌الاسلام ابوترابی، مرحوم آیت‌الله شالی و علمای بزرگواری نظیر آیت‌الله باریک بین برخوردار بوده است.

 

حجت‌الاسلام فخری با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با حضور در تمام عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور شایسته و بابصیرتی داشته‌اند، گفت: مردم همواره گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده و منویات معظم له را اولویت تمام برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه سید و سالار شهیدان، امام حسین‌(ع) رهبر و مقتدای همه شهیدان است، عنوان کرد: همین شهدای مدافعین حرم و شهدای دفاع مقدس همه این عزیزان الهام گرفته از مکتب عاشورا و سید الشهداء هستند.

 

نماینده ولی فقیه در فناوری و اطلاعات سپاه پاسداران افزود: شهدای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی با خدای متعال معامله کرده‌اند و تمام زندگی خود را در راه آرمان‌های این انقلاب فدا کردند.

 

این مسؤول با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید پورمراد، خاطرنشان کرد: شهید مهندس بسیجی رسول پورمراد با وجود سن و سال کم در زمان فعالیت در قسمت مخابرات و فناوری سپاه حضور داشته نقش بسیار فعال و تأثیرگذاری داشتند.

 

حجت‌الاسلام فخری در پایان گفت: شهید پورمراد بسیار عاشق اهل بیت(ع) و سیر و سلوک بود و همیشه در معانی و مفاهیم قرآن کریم تأمل و تدبر می‌کرد./955/202/ب2

ارسال نظرات