۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۳۰۲۱۱۹
نماینده مجلس:

عمل به قرآن و احادیث اهل‌ بیت راه شناخت و جلوگیری از نفوذ دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما برای این‌که دشمن را به خوبی شناسایی کرده و از نفوذ آن‌ها جلوگیری کنیم باید با قرآن و احادیث رسیده از اهل ‌بیت(ع) مأنوس شده و به آنها عمل کنیم.
لاله افتخاري

لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در خصوص ارتباط جوانان با احادیث و آثار ائمه اطهار و مقابله با نفوذ دشمن، گفت: آنچه از احادیث و بیانات ائمه معصومان(ع) در قالب آثاری چون نهج‌البلاغه یا صحیفه سجادیه به دست ما شیعیان رسیده چیزی جز قرآن نیست.

 

وی افزود: بنابراین جوانان شیعه باید توجه داشته باشند که هر آنچه از اینگونه کتاب‌ها در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی یا حقوقی وجود دارد همه مسائلی برگرفته از قرآن کریم است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه ما برای اینکه دشمن را به خوبی شناسایی کرده و از نفوذ آنها جلوگیری کنیم باید با قرآن و احادیث رسیده از اهل‌بیت(ع) مانوس شده و به آنها عمل کنیم.

 

افتخاری در پایان با اشاره به تلاش‌های انجام شده در مجلس برای حمایت از فعالیت‌های قرآنی، خاطرنشان کرد: در مجلس شورای اسلامی برای گسترش فعالیت‌های قرآنی در کشور اقداماتی انجام گرفته است تا انس جوانان با قرآن و آثار ائمه اطهار(ع) نظیر نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه روز به روز بیشتر شود./807/302/ب1

ارسال نظرات